۱۳ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7561527
T T
۰ نفر
فرماندار دره شهر بر عمل به فرمایشات رهبری در جریان انتخابات تاکید کرد ....................................................................
ایلام ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/11/86 داخلی.سیاسی.انتخابات. هشتم.دیدگاه.
فرماندار دره شهر عمل به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای خبرگان را که در جمع مردم یزد ایراد فرمودند، را ضروری دانست.
"ریاض خیتال" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات فرمودند مسوولان باید با متانت و هوشیاری زمینه حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند.
وی افزود: همچنین لازم است مردم با شناخت کافی و بدور از شعارهای افراطی به نامزدهایی که از سوی شورای نگهبان پس از تایید صلاحیت اسامی آنان اعلام می شود، رای دهند.
وی گفت: در هر انتخاباتی بازتاب حضور پر شور مردم در پای صندوقهای اخذ رای موجب خنثی کردن توطئه های دشمنان است زیرا آنان با تبلیغات گسترده وانمود می کنند که نظام جمهوری اسلامی در بین مردم پایگاه مردمی ندارد.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در این مورد افزود: همه مردم که واجد شرایط رای دادن هستند لازم است در این انتخابات شرکت کنند زیرا ادامه حمایت همه جانبه از نظامی که با ایثار و فداکاری هزاران نفر به دست آمده ضروری است.
خیتال گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات علاوه بر گسترش وحدت و همدلی توطئه های دشمنان را خنثی و در دل دوستان امیدواری را تقویت می کند.
فرماندار دره شهر افزود: مسوولان وظیفه دارند بدون گرایش به جناحی خاص و یا استفاده از امکانات و عناوین دولتی، با تبلیغ مناسب زمینه حضور گسترده حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.
وی گفت: بر مسوولان در سطوح مختلف لازم است به تمامی نکات ایراد شده از سوی مقام معظم رهبری توجه داشته و از آن بعنوان راهگشا در امور مختلف بهره لازم ببرند.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در سالجاری مبنی بر اتحاد ملی و انسجام اسلامی نیز گفت: آحاد مختلف مردم در نظام جمهوری اسلامی باید با اتحاد و همدلی و حضور فعال و پرشور در انتخابات برگ زرینی بر تاریخ با عظمت این انقلاب رقم بزنند.
انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای ایلامی و میان دوره ای خبرنگان 24 اسفندماه سالجاری در کشور برگزار می شود.
7177/633/1139 شماره 436 ساعت 15:14 تمام
۰ نفر