۱۳ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7561500
T T
۰ نفر
امام جمعه شهرکرد: حفظ آرمانهای امام خمینی (ره )،عامل اقتدار نظام است ...................................................................
شهرکرد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/11/86 داخلی.اجتماعی.مناسبتها.فجر 30.
امام جمعه شهرکرد گفت: حفظ و پاسداری از آرمانهای امام خمینی (ره ) به عنوان یک تکلیف مهم،اقتدار هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی رابدنبال دارد.
آیت الله" محمدرضا ناصری یزدی" روز شنبه در همایش " احیای منزلت و مقام زن" در سالن غدیر شهرکرد، افزود:اندیشه ناب اسلامی معمار کبیر انقلاب،باعث پیروزی انقلاب اسلامی و عزت وسرافرازی زنان ایرانی شده است.
وی بابیان اینکه توجه به مشی رهبرفقید انقلاب بیش از پیش نیازاست،افزود: باید بسترهایی را که انقلاب برای رشد و شکوفایی اندیشه زنان فراهم کرده است، با برنامه ریزی بیش از پیش در جهت تعالی این قشر به کار گرفت.
مشاوراستاندار چهارمحال و بختیاری درامور بانوان و خانواده نیز بااشاره به افزایش منزلت زنان پس از پیروزی اسلامی گفت: ایجاد زمینه مشارکت زنان در عرصه های مختلف یکی از اهداف دولت است.
"نسرین هادیان " دستاوردهای انقلاب اسلامی بویژه درحوزه فعالیت های فرهنگی و علمی زنان را چشمگیر دانست و افزود: تبیین اندیشه های نورانی امام راحل (ره ) در توجه به جایگاه ومنزلت زن از اهداف برگزاری این همایش است.
وی گفت: جامعه زنان باید از برکات انقلاب وفرصت های بوجودآمده بیش ازپیش برای نقش آفرینی و کمک به احیای ارزشهای اسلامی و انسانی در پرتوافکار بلند امام راحل (ره ) بهره جویند.
به گزارش ایرنا، دراین همایش که از سوی کمیته اموربانوان دهه فجر برگزار شد، 200 نفر از زنان چهارمحال و بختیاری با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. ک/2 671/7362/ 607 شماره 409 ساعت 14:49 تمام
۰ نفر