۳ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7556859
T T
۰ نفر
مشکلات بیمارستان حکیم جرجانی گرگان با حضور استاندارگلستان بررسی شد ..................................................................
گرگان ،خبرگزاری جمهوری اسلامی 03/11/86 داخلی.اجتماعی.بهداشت ودرمان.بیمارستان.
مسایل و مشکلات بیمارستان تامین اجتماعی حکیم جرجانی گرگان روز چهارشنبه در جریان بازدید استاندار گلستان از این واحد درمانی بررسی شد.
در این دیدار دکتر اصغری رییس بیمارستان حکیم جرجانی در زمینه امکانات، توانائیها و کمبودهای این بیمارستان مطالبی بیان کرد.
یحیی محمودزاده استاندار گلستان نیز طی سخنانی گفت: باتوجه به کمبودهای این بیمارستان، خدمات ارایه شده در آن با توجه به رضایت نسبی بیماران، خوب ارزیابی می شود.
در پایان قرار شد باتوجه به کمبود پزشک متخصص قلب و رادیولوژی طی جلسه- ای با رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، در مورد رفع این کمبودها پیگیری- های لازم بعمل آید.
همچنین مقرر شد پیگیری لازم از طرف وی با سازمان تامین اجتماعی کشور در ارتباط با پیشرفت سریع طرح توسعه این بیمارستان که شامل بخش خدمات درمانگاهی، اداری، سالن آمفی تئاتر، فیزیوتراپی و اتاق پزشکان می باشد، انجام پذیرد.
بیمارستان حکیم جرجانی شهرستان گرگان در سال 1382 تاسیس شده و دارای 135 تخت فعال بوده و از خدمات 56 پزشک و 100 پرستار بهره می برد.
این بیمارستان دارای چهار بخش اصلی داخلی، جراحی، اطفال و زنان بوده و چهار اتاق عمل دارد.
استاندار گلستان و همراهان از بخش اورژانس، قلب، جراحی، رادیولوژی و طرح توسعه این بیمارستان بازدید و از بیماران بستری در این قسمتها عیادت کردند.
طرح توسعه بیمارستان حکیم جرجانی با توجه به استقبال مردم استان و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از حدوددو ماه قبل آغاز شده است.
طرح توسعه این مرکز درمانی در قالب سه طبقه در مساحت هشت هزار مترمربع در مدت سه سال در مجاورت بیمارستان حکیم جرجانی گرگان اجرا می شود.
601/579 شماره 285 ساعت 14:20 تمام
۰ نفر