۳ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7532410
T T
۰ نفر
اعضای شورای روابط عمومی های استان کردستان انتخاب شدند .......................................................
سنندج ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 03/10/86 داخلی.اجتماعی.روابط عمومی.
اعضای اصلی و علی البدل دومین دوره شورای روابط عمومی دستگاه های دولتی استان کردستان روز دوشنبه انتخاب شدند.
انتخابات دومین شورای روابط عمومی های استان کردستان با حضور مسوولان و مدیران روابط عمومی ها دستگاه های دولتی این استان در سرسرای اجتماعات دولت استانداری برگزار شد.
در این انتخابات از مجموع داوطلبان، کامل گلباغی، علی لطیفی، عبدالله آتشبرگ، عارف رحیمی و علیرضا صدیقی به عنوان اعضای اصلی و روفیا وردی، قدسیه محمودی و حسام الدین دیبانژاد به عنوان علی البدل انتخاب شدند.
هوشنگ ساعدی نیا مسوول روابط عمومی استانداری کردستان پیش از برگزاری انتخابات، از روابط عمومی به عنوان قلب دستگاههای دولتی و اجرایی و عامل اصلی برقراری ارتباط ساختار دولتی با جامعه نام برد.
وی گفت: تنوع کاری و حساسیت روابط عمومی ضرورت آشنایی مسوولان این بخش از ساختار دولتی را برای آشنایی بیشتر با سایر رشته های علوم بیشتر می کند و شورای روابط عمومی ها گامی در جهت دستیابی به این هدف است.
وی ارتقاء جایگاه و متناسب سازی امکانات با جایگاه روابط عمومی را در ساختار دولتی از نیازهای اصلی روابط عمومی دانست و افزود: شورای روابط عمومی ها فرصت مناسبی برای تحقق این نیاز از طریق انسجام بخشی و سامان دهی فعالیت روابط عمومی ها است.
وی با ارایه گزارشی از فعالیت نخستین دوره شورای روابط عمومی های استان کردستان خواستار تعامل و همکاری بیشتر مدیران روابط عمومی و دستگاههای اجرایی برای فعالتر شدن شورا شد.
568/610/1139 شماره 332 ساعت 15:47 تمام
۰ نفر