۱۳ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7515935
T T
۰ نفر
عابدینی: دیدار تیمهای فوتبال داماش و ملوان بسیار سخت و حساس است ................................................................
رشت، خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/12/87 داخلی.ورزشی.فوتبال.
مدیرعامل تیم فوتبال داماش گیلان گفت: دیدار تیمهای فوتبال داماش گیلان و ملوان بندرانزلی بسیار سخت و حساس است.
"امیر عابدینی" روز سه شنبه در گف ت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: داماش در این دیدار نیاز به هر سه امتیاز دارد و فقط برای پیروزی به میدان می رود و از طرف دیگر نیز تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به خاطر حساسیت این دیدار، فقط به سه امتیاز فکر می کند و به همین دلیل این دیدار بسیار سخت و دشوار است.
وی گفت: در این مسابقه، رشت با انزلی بازی می کند که هویت استانی ندارد و هویت این دیدار شهرستانی است.
وی اضافه کرد: این داربی همانند داربی تهران حساس است و می توان گفت که پس از دیدار تیمهای استقلال و پیروزی، دیدار داماش با ملوان حساس ترین داربی ایران به شما می رود.
وی گفت: تیمهای داماش و ملوان بندرانزلی گرچه از یک استان هستند اما رقیب یکدیگرند و وقتی نام رشت و بندرانزلی به میان می آید این رقابت بیش از پیش می شود.
وی اضافه کرد: بهر تقدیر ما برای بقاء در تمام بازیها نیازمند پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم و با این تفکر در همه مسابقات باقی مانده به میدان می رویم.
تیمهای فوتبال داماش گیلان و ملوان بندرانزلی عصر روز چهارشنبه در هفته سی ام از رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف هم می روند.ک/3.
506/7285/516/1552 شماره 237 ساعت 16:51 تمام
۰ نفر