۱۳ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7515859
T T
۰ نفر
نماینده ولی فقیه درگلستان: روحانیت با زبان دین از ارزشها، دفاع می کند ...................................................................
گرگان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/12/87 اجتماعی.نماینده ولی فقیه.
گرگان - نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: به لباس روحانیت و این صنف افتخار می کنم، چرا که با زبان دین از دین و ارزشهای اسلامی دفاع می کنم.
آیت الله سید کاظم نورمفیدی این مطلب را امروز با حضور در هنرستان امام صادق (ع) گرگان و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و در پاسخ به سوال دانش آموزی مبنی بر اینکه شما با چه انگیزه ای روحانی شدید، گفت و افزود: در همین راستا عمرم را به بطالت صرف نکردم و این را ذخیره آخرت می دانم.
وی در ادامه با اشاره به خاطرات دوران نوجوانی اظهارداشت: با ورود به هنرستان به یاد روزهای تحصیلی خودم افتادم که برای اقامه نماز ظهر به اتفاق همکلاسیهایم به مسجد آقا کوچک چهار راه میدان می رفتیم و من به عنوان امام جماعت جلو می ایستادم ونماز می خواندیم.
امام جمعه گرگان اضافه کرد: بنده از همان روزهای اول عمرم به آشنایی با ارزشهای دینی و مذهبی علاقمند بودم و به شما دانش آموزان توصیه می کنم اگر با استعداد هستید به طلبگی بروید.
نماینده ولی فقیه درگلستان همچنین در پاسخ به سوال یکی دیگر از دانش آموزان در رابطه با افرادی که ادعای ارتباط با امام زمان (عج ) را مطرح می نمایند ،گفت: هر که ادعای ارتباط و مشاهده امام زمان (عج ) نماید به دستور خود امام زمان (عج ) مفتری و کذاب است.
601/579 شماره 161 ساعت 14:17 تمام
۰ نفر