۲۳ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7510833
T T
۰ نفر
پارکینگ های طبقاتی شمال تهران با مشارکت شهروندان توسعه می یابد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/23 اجتماعی.پارکینگ.توسعه.مشارکت شمیرانات - شهرداری منطقه یک اعلام کرد : به منظور افزایش سرانه خدماتی ، ساماندهی و کاهش ترافیک شبکه معابر دورن شهری شمال تهران ، پارکینگ های طبقاتی با مشارکت شهروندان توسعه می یابد.
بر اساس گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، شهرداری مالکان زمین های واجد شرایط را با ارائه ضوابط و تسهیلات لازم به مشارکت در ساخت پارکینگ های طبقاتی و مجتمع های تجاری و اداری فرا می خواند .
احداث مجموعه های تجاری و اداری در طبقات همکف و اول و یک طبقه پذیرایی در طبقه آخر با تامین پارکینگ زمانی قابل اجرا است که ضوابط و مقررات پهنه بندی رعایت و تناسب ابعاد زمین و موقعیت مناسب مکانی مد نظر قرار گیرد.
این گزارش می افزاید: پس از مشخص شدن زمین با توجه به موقعیت محل، آزمایش های مکانیک خاک ، حداقل دو طبقه زیر زمین و هشت طبقه بالای همکف متناسب با پهنه بندی محل قرارگیری ملک انجام و ارتفاع بنای کف گذر اصلی 32 متر مجاز خواهد بود.
سطح اشغال در طبقات زیر همکف حداکثر تا 90 درصد زمین ، سطح اشغال طبقات روی زیر زمین تا هشت طبقه حداکثر 80 درصد بعد از اصلاحی و سطح اشغال طبقه آخر 60 درصد ملاک خواهد بود .
متقاضیان می تواند برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص نحوه صدور پروانه ساختمانی به واحد تامین پارکینگ منطقه واقع در طبقه دوم ساختمان شهرداری منطقه یک مراجعه کنند.
تهرام/537 / 1645 شماره 235 ساعت 16:49 تمام
۰ نفر