۱۳ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7506068
T T
۰ نفر
30 سال صلابت/ بسیجیان پیشگامان جشن های دهه فجر در آستارا هستند ..............................................................
آستارا، خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/11/87 داخلی.اجتماعی.فجر 30.
بسیجیان آستارا با برنامه های متنوع و به یادماندنی ، شور و شعف خاصی را به فضای روحانی و سراسر احساس دهه مبارک فجر در آستارا بخشیده اند.
در طول دهه مبارک فجر این نیروهای مردمی و جان برکف صدها برنامه سیاسی و اجتماعی را در بزرگداشت ایام مبارک اجرا خواهند کرد که در تمام سال های اخیر بی سابقه می باشد.
همزمان با آغاز دهه فجر، مردم آستارا شاهد رژه خواهران گردان الزهرای بسیج آستارا بودند و موتورسواران نیز با حمل پرچم در خیابان های این شهر فضای پرشوری را آفریدند.
بر اساس اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در این ایام نیروهای سپاه و بسیج به افتتاح نمایشگاه هنری سیمرغ اقدام کرده و پزشکان این نیرو نیز به درمان رایگان مراجعه کنندگان خواهند پرداخت.
در این ایام همایش نونهالان سه ساله حسینی به مناسب بزرگداشت شهدات حضرت رقیه (ص ) برگزار می شود و نشست های ویژه بحث و بررسی سیاسی از جمله در زمینه انتظار، مهدمیت و انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
نیروهای بسیج آستارا همچنین به برگزاری مسابفات قرآن و عترت ، حفظ جزء سی ام قرن، نسیم انس (مفاهیم قرآنی ) دست خواهند زد.
نیروهای بسیج آستارا همچنین در همایش هزار نفری طرح ولایت بسیج دانش آموختگان استان گیلان شرکت می کنند و همزمان با آن سمینار "مهدویت و مبارزه با خرافه پرستی " برگزار خواهد شد.
درزمینه ورزشی نیز بسیجیان آستارا به اجرای برنامه های مختلف کوهپیمایی ویژه خواهران، برادران و دانش آموزان، دو و میدانی خواهند پرداخت.
در شهر لوندویل آستارا نیز جشن بزرگ انقلاب با حضور مردم و نیروهای بسیجی در روز 19 بهمن برگزار می شود و خانواده های پاسداران انقلاب اسلامی نیز جشن بزرگی را در روز 20 بهمن تدارک خواهند دید.
در همین روز همایش تحکیم خانواده با حضور خواهران پایگاه های مختلف و کارگاه آموزشی فرهیختگان و هادیان سیاسی برگزار خواهد شد.
در روز 21 بهمن ماه بیسجیان حوزه دانش آموزی مراسم ویژه استکبارستیزی را در مدارس برگزار می کنند و چند برنامه عطرافشانی و غبارروی مزار شهدا به همراه قرائت زیارت عاشورا انجام خواهد شد. ک/3 7105/617/508 ماره 1082 ساعت 16:49 تمام
۰ نفر