۱۲ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7505410
T T
۰ نفر

30 سال صلابت/

۱۲ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7505410
30 سال صلابت/ امام جمعه موقت قم: هنر امام خمینی (ره )، انسان سازی بود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/12 اجتماعی.فجر 30.امام جمعه قم قم - امام جمعه موقت قم گفت: هنر حضرت امام خمینی (ره ) در یک کلمه، انسان سازی و رساندن مردم به بالاترین مراتب معنوی بود.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمینمحمد سعیدی روز شنبه در مراسم بزرگداشت سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیت امام راحل (ره ) با تجلیل از مقام شامخ آن مقتدا و رهبر بزرگوار ایران اسلامی افزود: امام با رهبری خود بهترین الگوی مهندسی بشریت را به جامعه معرفی کرد و مردم را به بالاترین مراتب معنوی رساند.
وی افزود: امام راحل (ره ) جوانان ما را از سفره های اعتیاد به میدان های فی سبیل الله رهنمون شد و به فوض عظیم شهادت و کمال رساند.
وی اضافه کرد: اقشار مردم با تکیه بر رهنمون های امام رشد و تعالی پیدا کردند.
سعیدی تصریح کرد: امام خمینی (ره )هدیه ای الهی برای مردم ما بود که با آمدنش کشور را از زیر ظلم و جهل رهایی بخشید و به زیر چتر اسلام برد.
وی بیان کرد: ملت ما شیعه است و باورهایی داریم که باید طبق آن باورها در راس حکومت فقیه عادل و باتقوا باشد و امام خمینی (ره ) نمونه ای از فقیه عالمی بود که امامت را به کشور هدیه کرد.
وی با اشاره به مراحل شکل گیری انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد:پس از گذشت 30 سال از انقلاب، ایران مستقل از دیگر کشورها در زمنیه های مختلف علمی به بالاترین پیشرفت ها رسیده که مدیون انقلاب اسلامی است.
آیت الله سعیدی افزود: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره ) آغاز شد و با رهبری آیت الله خامنه ای ادامه خواهد یافت.
وی خطاب به جوانان گفت: به بررسی دلایل شکل گیری انقلاب اسلامی بپردازید و از بازار شایعات و شبهاتی که با وجود گذشت30 سال از انقلاب توسط عوامل استکبار در کشور ایجاد می شود، دوری کنید.
وی با اشاره به لزوم مطالعه دقیق تاریخ برای نسل سوم انقلاب افزود: با مقایسه بین زمان قبل و بعد از پیروزی انقلاب، خفقان دوران قبل از انقلاب و آزادی دوران پس از انقلاب بر همه آشکار می شود و می توان به ارزش بالای انقلاب اسلامی پی برد.
سعیدی با اشاره آزادی بیان حاکم در جامعه گفت: پس از انقلاب آزادی تعیین سرنوشت برای تمام اقشار مردم در سراسر کشور مهیا شد.
وی تصریح کرد: گروه هایی که از نبود آزادی در کشور صحبت می کنند منظورشان آزادی به معنای حیوان منشی است که از ساحت اسلام به دور است.
وی اضافه کرد: الان به برکت انقلاب تمامی افراد می توانند در مسایل مختلف سیاسی کشور دخالت و اظهار نظر کنند.ک/2 543/7404/550/536 شماره 424 ساعت 18:11 تمام
۰ نفر