۱۲ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7505034
T T
۰ نفر
مراکز جمعیت هلال احمر در استان اردبیل تجهیز شدند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/12 اجتماعی.هلال احمر.همایش خلخال، اردبیل- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: با حمایتهای بی دریغ دولت نهم روند ایجاد، توسعه و تجهیز مراکز جمعیت هلال احمر استان تسریع شده است.
میرفخرالدین زاهد روز شنبه در همایش امدادگران هلال احمر خلخال افزود: با اقدامات انجام شده 75 درصد از کارهای عمرانی و تجهیز مراکز هلال احمر انجام شده و نیروهای امدادی استان نیز برای خدمات رسانی سازماندهی شده اند.
وی، ازارایه برنامه های آموزشی امداد و نجات به 62 هزار نفر از جمعیت استان خبر داد و گفت: در استان برای تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر در استان تلاش می شود.
وی افزود: هم اکنون 11 پایگاه امداد و نجات جاده ای با 30 نفر نیرو در استان مشغول ارایه خدمات امداد و نجات به مسافران هستند.
وی گفت: بیشترین فعالیت این پایگاهها مربوط به پایگاه امداد و نجات جاده ای گردنه الماس در محور خلخال- اسالم است و برای احداث پارکینگ و تامین راننده مورد نیاز این پایگاه تلاش می شود.
وی همچنین به تداوم کمکهای مالی مردم استان به مردم غزه اشاره کرد و افزود: شهرستان خلخال بالاترین رتبه از نظر میزان کمکهای مردمی در استان را دارد.
618/594/587/7119 شماره 048 ساعت 10:02 تمام
۰ نفر