۱۹ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7495761
T T
۰ نفر
مدیرکل ارشاد آذربایجان شرقی:ایجاد انحراف در عزاداری ها از اهداف دشمن است ......................................................................
تبریز، خبرگزاری جمهوری اسلامی 19/10/87 داخلی.فرهنگی.آئینی.عزاداری.محرم 87.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: ایجاد انحراف و شبهه در برگزاری آئین های عزاداری امام حسین (ع)از اهداف دشمنان اسلام است.
به گزارش ایرنا،"احمد احمدی منش" روز پنجشنبه در جمع مدیران این اداره اضافه کرد: دشمنان مترصد تبلیغات منفی برضد شیعه هستند و در این رابطه در پی انعکاس انحرافات و مسائل غیرواقعی در برخی آئین های عزاداری محرم هستند.
وی هدف سیدالشهداازقیام کربلا را اصلاح جامعه و انحرافات رایج در آن زمان و ایجاد حکومت اسلامی دانست و افزود: آئین های سوگواری محرم باید به صورت واقعی و در راه اهداف آن امام مظلوم صورت گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی یادآور شد:در سال جاری در راستای جلوگیری از اشاعه برخی خرافات در ارتباط با واقعه کربلا و استفاده از منابع مستند شیعه در ترویج فرهنگ عاشورایی سه هزار و 500 جلد کتاب در 12 عنوان بین روحانیون، مداحان و دانشجویان توزیع شد.
به گفته وی، دو هزار لوح فشرده نیز در پنج عنوان در خصوص قیام کربلا و اهداف والای آن بین مخاطبان عرضه شده است.
احمدی منش تاکید کرد:کلیه متولیان فرهنگی باید در جهت ترویج فرهنگ حسینی و اهداف واقعی قیام کربلا در جامعه تلاش کنند.کد/2 612/543 شماره 070 ساعت 12:06 تمام
۰ نفر