۱۰ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7492946
T T
۰ نفر
نمایشگاه 30 سال دستاوردهای انقلاب اسلامی در خراسان رضوی برپا می شود ................................................................
مشهد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 10/10/87 داخلی.اقتصادی.فرهنگی.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان رضوی از برپایی نمایشگاه 30 سال دستاوردهای انقلاب در این استان طی دهه فجر خبر داد.
رضا عبدالملکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 30 ساله نظام جمهوری اسلامی را بیانگر اقتدار نظام، عزت و استقلال کشور دانست.
وی با تاکید بر اینکه پروژه های مورد بهره برداری در دهه فجر باید با کیفیت بالا تکمیل شود افزود: باید این طرحها نشان دهنده توان مهندسی، صلاحیتهای اجرایی و عملکرد مناسب مسوولان در بخشهای مختلف باشد.
او از تدوین کارنامه 30 ساله انقلاب در خراسان رضوی همزمان با دهه فجر نیز خبر داد و گفت: بدین منظور کتابی تحت عنوان "کارنامه سی ساله انقلاب اسلامی در خراسان رضوی" تدوین و منتشر خواهد شد.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان رضوی از ادارات استان خواست به منظور ارایه خدمات دولت و دستگاههای اجرایی به مردم، آنها را در حدی مطلوب در نمایشگاه دستاوردهای 30 ساله انقلاب به نمایش درآورند.
نمایشگاه 30 ساله دستاوردهای انقلاب همزمان با دهه فجر در محل دایمی نمایشگاه بین المللی مشهد و در شهرستانها نیز از طریق فرمانداریها برگزار می شود.ک/2 2713/662/660 شماره 348 ساعت 15:26 تمام
۰ نفر