۱۰ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7492857
T T
۰ نفر
دفتر نماینده رهبر شیعیان پاکستان در قم جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه رامحکوم کرد ......................................................................
قم ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 10/10/1387 سیاسی.غزه.جنایات.رژیم اسراییل.
دفتر نماینده ولی فقیه و رهبر شیعیان پاکستان در قم با صدور بیانیه ای جنایات هولناک رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کرد.
در این بیانیه که نسخه ای از آن روز سه شنبه دراختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: قطعا این گونه جنایات نه فقط روحیه مردم مسلمان غیور غزه را سست نخواهد کرد، بلکه علاوه بر تقویت مقاومت اسلامی و بیداری مسلمین جهان، موجب نابودی اسراییل خواهد شد.
دربخش دیگری از این بیانیه با اشاره به اینکه این فاجعه انسانی وظیفه دولتمردان و مسلمین را دوچندان کرده، آمده است: اگر دولتهای اسلامی، کنفرانس اسلامی، سازمان ملل و نهادهای بین الملل مدعی دفاع از حقوق بشر به وظایف خود عمل می کردند، بارها شاهد این گونه جنایات وحشیانه نمی شدیم.
دفتر رهبر شیعیان پاکستان در قم در این بیانیه از همه انسانهای با وجدان، شورای امنیت و دیگر نهادهای بین المللی بویژه سازمان کنفرانس اسلامی خواسته است که برای جلوگیری ازاین جنایات هولناک هرچه زودتر اقدامات لازم را انجام دهند. ک/1 550/1840 شماره 259 ساعت 14:16 تمام
۰ نفر