۴ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7478743
T T
۰ نفر
یک مقام سپاه فارس: برخی به عدالت ؟برچسب توزیع فقر می زنند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/09/04 اجتماعی.سپاه.بسیج.فارس شیراز - مسوول سیاسی سپاه فجر استان فارس گفت: برخی شعار عدالت را برنمی تابند و به آن برچسب توزیع فقر می زنند.
به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا ؟ سرهنگ عبدالله امیری در گردهمایی کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز ؟ بیان داشت: اینکه سرمایه دار همیشه سرمایه دار و ضعیف همیشه ضعیف بماند با تفکر بسیجی ؟ هماهنگ نیست.
او گفت : تغییر اسم دردی را دوا نمی کند بلکه باید مفهوم واقعی اسلامی پیاده و عملی شود زیرا دین اسلام دین عمل ؟ دین تغییرات و اصلاحات عملی است و بی شک در آینده بر تمام دنیا حاکم خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه طراوت و جلای انقلاب ؟با تفکر بسیجی باقی خواهدماندودرآینده ؟ حرکت های انقلاب اسلامی جهان شمول خواهد شد ؟ گفت: نظام مقدس اسلامی ما پس از 30 سال به مرحله ثبات رسیده است ؟ سه دهه گذشته انقلاب اسلامی دهه تثبیت و دهه چهارم این انقلاب ؟ دهه تغییرات اصولی در سامانه ها و تحولات در نیروهای انسانی است.
امیری اضافه کرد: آلودگی ها را باید از بین برد؟ جامعه را باید شست و شو داد؟ لذا عبور از این دوران بسیار سخت ولی بسیار شیرین است. او ادامه داد: همه سران و دلسوزان انقلاب اسلامی یا در جناح چپ و یا در جناح راست قرار دارند ؟ از این رو جداسازی و طرد آنا ن از صحنه به صلاح جامعه نیست.
همچنین روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس ؟به نقل ازمسوول نظارت وتایید صلاحیت سپاه اعلام کرد: در طول دفاع مقدس شاهد فداکاری ها و از خود گذشتگی های بسیجیان با توسل به امام حسین (ع) و روحیه حسینی بودیم و به همین سبب توانستیم در جنگ که ابرقدرت های شرق و غرب در آن حضور داشتند ؟ پیروز شویم.
سردار سید قاسم قریشی افزود: ما هم اینک شاهد دخالت های ابر قدرت های شرق و غرب در خصوص برنامه های ایران به ویژه برنامه های هسته ای هستیم و به همین سبب باید هوشیاری کامل خود را در تمام زمینه ها حفظ کنیم.
او گفت: با توجه به پیروزی های لبنان در عرصه نظامی ؟ دشمنان می خواهند با استفاده از مذهب و رو در رو کردن شیعه و سنی بین ما و کشورهای عربی تفرقه بیندازند.
سردار قریشی افزود: متاسفانه در کشور آمریکا قدرت در دست سرمایه داران است چنانکه انتخابات در این کشور از عدالت برخوردار نیست و مردم این کشور نیز از این امر ناراحت هستند و این همان کاری است که آمریکا قبل از انقلاب اسلامی در کشور ما انجام می داد.
679 شماره 399 ساعت 16:47 تمام
۰ نفر