۱ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7465629
T T
۰ نفر
مرکز تربیت مربی کرج تا سال 80 به یک مرکز بین المللی تبدیل می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/08/01 اقتصاد.فنی وحرفه ای .بین المللی کرج - معاون مهارتهای پیشرفته و امور بین الملل مرکز تربیت مربی کشور مستقر در کرج ، از بین المللی شدن این مرکز در منطقه تا پایان سال 80 خبر داد.
فرشید برهان آزاد روزچهار شنبه به خبرنگارایرنا گفت: این مهم با برنامه ریزی میان مدت و با بهره گیری از صاحبا نظران دانشگاهها، موسسات آموزشی و توسعه یافته و نیز توانمندیهای کشور در حال انجام است .
وی افزود: تاکنون این مرکز دانشجویانی از کشورهایی مانند سوریه ، لبنان ، تاجیکستان ، افغانستان ، پاکستان و آذربایجان پذیرش کرده است .
برهان آزاد یادآور شد: آموزش مهارتهای پیشرفته و کارآفرینی به کشورهای همسایه ، منطقه و کشورهای متقاضی از دیگر فعالیتهای این مرکز آموزشی بوده است .
وی، اجرای گردهمایی ها، کارگاههای آموزشی مشترک با دیگر کشورها و نیز اعزام مربیان به دوره های آموزشی پیشرفته بین المللی در دیگر کشورها را از دیگر فعالیتهای این مرکز برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: دعوت از سفیران و نمایندگان دیگر کشورها و معرفی توانمندیهای این مرکز و نیز اجرای دوره های آموزشی به زبان انگلیسی دراین مرکز یا در کشور متقاضی توسط مربیان این مرکز درقالب طرح TCTP از دیگر برنامه های این مرکز است .
مرکز تربیت مربی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور واقع در کرج ، اکنون در 17 رشته به مربیان آموزش می دهد.
مرکز تربیت مربی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سال 1352 با نام انستیتو تربیت مربیان فنی و حرفه ای در تجریش تهران فعالیت خود را آغاز کرد و از سال 1363 به بعد به حسن آباد کرج مقر اصلی خود منتقل شد. ک /3 561/694/ 684 شماره 224 ساعت 14:15 تمام
۰ نفر