۲۴ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7462791
T T
۰ نفر
جانشین فرماندهی کل سپاه: فروپاشی آمریکا تحقق وعده های الهی است ..........................................................
اهواز ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 24/07/87 داخلی.سیاسی.
جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اعتقادم بر این است که استکبار غرب و شرق آمدند حاکمیت جهان را به زور و تزویر و قدرت اقتصادی بگیرند اما به واسطه استقامت ملت های مستضعف جهان شاهد تحقق وعده های پیروزی الهی برای فروپاشی آمریکا در جهان هستیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام "حسین طائب" شامگاه سه شنبه در نشست نخبگان و برگزیدگان بسیجی خوزستان درسالن اجتماعات سپاه حضرت ولی عصر(عج ) خوزستان در اهواز افزود: امروز آمریکایی ها در بدترین حالت قرار دارند و این کشور قدرت تهدید و رهبری برجهان را از دست داده است.
وی اضافه کرد: در اواخر قرن بیستم کمونیسم و امپریالیسم در زمان ظهور انقلاب اسلامی ایران برای تسلط بر جهان با هم رقابت می کردند که امام راحل با هوشیاری مردم را نسبت به وقایع بیدار کرد.
طائب ادامه داد: امام خمینی (ره ) در دورانی ستون های انقلاب اسلامی را بر پا کردند که مسلمین هیچ تاثیری در جهان نداشتند و با تشکیل اردوگاهی در ایران رقابت بین سه قطب آغاز شد.
وی گفت: امروز پس از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، به برکت خون شهداء و استقامت مردم ایران و خوزستان که رنج های بیشتری متحمل شدند، شاهد فروپاشی اردوگاه شرق بودیم و هزینه هایی که اردوگاه غرب انجام داده اکنون علیه خودش خرج می شود.
فرمانده نیروی مقاومت بسیج کشور با بیان اینکه 68 درصد مردم جهان با رهبری آمریکا بر جهان مخالف هستند اظهارداشت: نظر سنجی ها نشان می دهد 83 درصد مردم آمریکا و 78 درصد اروپایی ها با رهبری آمریکا بر جهان مخالف هستند.
وی خطاب به نخبگان بسیجی گفت: نخبگان باید جامعه را به دنبال خودشان بکشانند و نقش خود را برای تبیین حقایق اسلامی و ایجاد سخت افزارها و نرم افزارها براساس مبانی اسلام و انقلاب به خوبی ایفا کنند.
طائب افزود: بسیج، نیروی با ایمان، آگاه ، عاشق و فداکار برای تحقق اهداف کشور است.
وی همچنین خواستار ساماندهی تشکلهای بسیج شد و گفت: جزایر بسیج باید به صورت منسجم ساماندهی شوند و یک مرکز مطالعات و پژوهش برای تامین منابع انسانی و کارآمدسازی آنان با بهره گیری از منابع انسانی و طبیعی تشکیل دهند.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج ) نیز در این نشست گفت:خوزستان در دوران دفاع مقدس 23 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و هم اکنون 900 هزار بسیجی در پایگاههای مقاومت بسیج سطح استان ساماندهی شده اند.
سردار " محسن کاظمینی" افزود: در راستای تحقق ارتش 20 میلیونی، در برنامه پنج ساله چهارم توسعه، اعضای بسیج خوزستان به یک میلیون و 200 هزار نفر خواهد رسید.
وی گفت:بسیجیان خوزستان همچون گذشته این آمادگی را دارند تا برای دفاع از اسلام، انقلاب، راه امام و خون شهیدان هر نوع فداکاری را انجام دهند.
در ادامه این نشست نمایندگان نخبگان بسیجی به بیان دیدگاهها و مشکلات خود پرداختند.ک/2 7165/640 شماره 020 ساعت 09:00 تمام
۰ نفر