۱۸ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7460654
T T
۰ نفر

یک موسسه پزشکی غیر مجاز در ساری تعطیل شد

۱۸ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7460654
یک موسسه پزشکی غیر مجاز در ساری تعطیل شد .............................................
ساری ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/07/87 داخلی.اجتماعی.موسسه پزشکی.تعزیرات حکومتی.مازندران.
مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران اعلام کرد : یک واحد موسسه پزشکی غیر مجاز در ساری توسط شعبه هشتم بدوی تخصصی تعزیرات حکومتی این شهرستان تعطیل شد .
"یدالله ملکی" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود : تعزیر این موسسه بر حسب گزارش بازرسین ویژه تعزیرات حکومتی بهداشت و درمان دانشگاه پزشکی مازندران مبنی بر ایجاد موسسه دندانسازی غیر مجاز و دخالت در کارهای تخصصی دندانپزشکی از سوی فردی صورت گرفته است.
وی اظهارداشت : پرونده فرد متخلف به اتهام ایجاد موسسه پزشکی غیر مجاز در شعبه بدوی تخصصی تعزیرات حکومتی مرکز استان مطرح شد و پس از احضار متهم و تفهیم اتهام وارده و اخذ آخرین دفاعیات و نظریه کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی ، تخلف انتسابی احراز شده است .
وی ادامه داد : این شعبه رای بر تعطیلی موسسه غیر مجاز و ضبط کلیه ملزومات موسسه به نفع دولت صادر کرد و در حال اجرا است .
مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران در خصوص تعزیر یک واحد تولیدی شن و ماسه در آمل بیان داشت : طبق گزارش بازرسی مشترک تعزیرات حکومتی و بازرگانی این شهرستان پرونده یک واحد تولیدی شن و ماسه در شعبه دوم تعزیرات حکومتی آمل مطرح شد .
"ملکی" اضافه کرد : این شعبه پس از احضار مدیر واحد تولیدی شن و ماسه و تفهیم اتهام وارده و اخذ آخرین دفاعیات و احراز تخلف ، مدیر این واحد را به مبلغ 48 میلیون ریال جزای نقدی محکوم نمود .
وی تصریح کرد : حکم صادره پس از ابلاغ به محکوم علیه واعتراض وی پرونده در شعبه دوم تجدید نظر تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی که پس از بررسی مورد تائید قرار گرفت .
این مقام قضایی از محکومیت یک فرد متخلف بجرم تهیه و توزیع خارج از ضوابط سیمان در تعزیرات حکومتی ساری خبر داد و گفت : این فرد متخلف بجرم تهیه و توزیع خارج از شبکه سیمان بمقدار 308 کیسه فله 50 کیلوئی تعزیر شد .
وی افزود : این فرد پس از رای صادره توسط شعبه پنج بدوی تعزیرات حکومتی مرکز مازندران به مبلغ 10 میلیون ریال جزای نقدی و فروش سیمان مکشوفه در داخل شبکه محکوم شده است .ک/3 506/ 609/ 402 شماره 141 ساعت 12:23 تمام
۰ نفر