۷ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7456778
T T
۰ نفر
یک فرمانده سپاه: تثبیت انقلاب اسلامی مرهون ایستادگی رزمندگان درجنگ است .....................................................................
گچساران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 7/7/87 داخلی.فرهنگی.دفاع مقدس.
جانشین فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تثبیت نظام اسلامی در همه بخش ها مرهون ایستادگی رزمندگان اسلام و بسیجیان دلاور در هشت سال دفاع مقدس است.
سرهنگ پایدار امان الله گشتاسبی یکشنبه درهمایش تجلیل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مسجد شهیدان گچساران افزود: اگر امروز در جهان انقلاب اسلامی مطرح است و هر روزه سخنان رهبر معظم انقلاب را رصد می کنند بدلیل ایستادگی رزمندگان در زمان جنگ است.
وی ادامه داد: امروز فعالیت مدیران ومسوولان دربخش های مختلف نظام مدیون رشادت های رزمندگان اسلام است.
او اظهار داشت:در جنگ تحمیلی، عامل اصلی پیروزی رزمندگان اسلام تجهیزات جنگی نبود بلکه روحیه ایثار ، شهادت طلبی ، معنویت و اطاعت از ولایت فقیه رمز پیروزی رزمندگان اسلام بود.
گشتاسبی گفت: برای حفظ این وضعبت ، باید بسیج را حفظ و تقویت کرد و به گفته رهبری انقلاب ، بسیج باید همچنان در خط مقدم دفاع از انقلاب باشد.
وی افزود: امروزه اگر ایمان ، معنویت و تبعیت از ولایت فقیه را از بدنه نیروهای مسلح مابگیرند هیچ فرقی با ارتشهای جهان نخواهیم داشت و رو به زوال خواهیم رفت.
این فرمانده سپاهی باتحلیل شرایط نظام اسلامی دراوایل پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: نسل جوان انقلاب بداند ، نظام اسلامی پس از 30 سال از عمر خود ههمچنان مورد غضب دشمنان قرار دارد.
او ادامه داد:اگر در شرایط کنونی بسیج ، سپاه و امت حزب الله غفلت کنند دشمن ضربه کاری خود را وارد می کند که جبران ناپذیر خواهد بود.
گشتاسبی گفت:دشمن تا دیروز هزاران کیلومتر دور تر ما را تهدید می کرد اما امروز در کنار مرزهای ما قرار دارد و در این وضعیت هوشیاری نیروهای بسیج و سپاه ضروری است .
وی افزود: البته امروز وضعیت نیروهای نظامی جمهوری اسلامی نسبت به زمان جنگ بسیار فرق کرده است و آنان از آمادگی نظامی بالایی برخوردار هستند.
در این همایش هشت نفر از برادران بسیجی و هشت نفر از خواهران بسیجی به نمایندگی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس مورد تجلیل قرار گرفتند. ک/2 566/675 شماره 179 ساعت 12:34 تمام
۰ نفر