۲ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7454644
T T
۰ نفر
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان مرزی قصرشیرین برگزار شد .............................................................
قصرشیرین ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 02/07/87 داخلی.اجتماعی.مناسبت.دفاع مقدس.
در سومین روز از هفته دفاع مقدس ، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور جمعی از مقامات و فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در منطقه ، صبح امروز در محل استقرار فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان مرزی قصرشیرین برگزار شد.
به گزارش ایرنا فرمانده نیروی مقاومت قصرشیرین در این آیین گفت : نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اکنون نیز همانند دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستاده اند.
سرهنگ پاسدار علی اشرف حیدری افزود: امروز تمامی نیروهای مسلح تحت امر یک رهبر و فرمانده و زیر لوای یک پرچم از وجب به وجب خاک پاک میهن اسلامی که گلگون است به خون هزاران شهید ، حراست می کنند.
وی افزود: امروز کشور به دست پرتوان یادگاران هشت سال دفاع مقدس نیروهای ارزشی و ظفرمند اسلام که در طول دوران جنگ از مام میهن دفاع کردند ، اداره و تحت لوای ولی امر مسلمین برای فتح قله های رفیع علم و معرفت، به پیش می رود.
فرمانده تیپ مستقل 71 زرهی غرب کرمانشاه نیز در این آیین گفت:به فرموده امام راحل جنگ برای ما یک نعمت بود و هم اکنون حاصل آن ارتشی مستقل منسجم و قوی می باشد که در میان کشورهای منظقه بی نظیر است.
امیر سرتیپ دوم رضا آذریان ، جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس را مدرسه انسان سازی عنوان کرد و افزود: در این دوران چه درسهایی که ما از جنگ و دفاع مقدس نیاموختند و ملت ایران در این آزمون الهی سربلند و عزتمند و دشمنان به فلاکت و نیستی رسیدند.
در مراسم امروز تمامی نیروها و پرسنل نظامی و انتظامی ، هنگ مرزی، سپاه و گردانهای الزهرا و عاشورای بسیج شهرستان قصرشیرین حضور داشتند.ک/2 1417/1139 شماره 047 ساعت 10:43 تمام
۰ نفر