۳۰ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7453848
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه قم:موفقیت دردفاع مقدس مرهون معنویت،اخلاص وهمدلی بود ................................................................
قم ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 30/06/1387 داخلی.اجتماعی.دفاع مقدس.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم گفت: موفقیت های ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس مرهون معنویت،اخلاص، همدلی و یک رنگی آحاد ملت و رزمندگان دلاور اسلام بود.
سردار علی اکبر نوری روز شنبه در آستانه هفته دفاع مقدس در گفت و گو باایرنا افزود: امروز نیز با تاسی به دفاع مقدس درتمای ابعاد، می توان پاسخگوی نیازهای جامعه باشیم و مطمئنا پیشرفت و سربلندی را برای ما به ارمغان خواهد آورد.
وی ادامه داد: سخن گفتن از دفاع مقدس و دستاوردها و افتخارات آن باعث می شود که با غرور، انگیزه و سربلندی به دنبال برآورده شدن همه نیازهای جامعه برویم.
وی به این نکته اشاره کرد که همت، پشت کار و نوآوری از نیازهای اصلی جامعه ما است که با تبیین فرهنگ دفاع مقدس می توان، آن را در جامعه بیش از پیش بارور کرد.
نوری افزود: هشت سال دفاع مقدس حاکی از خودگذشتگی، شهامت و شجاعت ملتی است که با جاودانگی و ایستادگی شهدای گرانقدر آن را بوجود آورده و امروز باعث انگیزه، شور و شعف و پیشرفت در همه زمینه ها در کشور خواهد شد.
نوری افزود: تاریخ ملت ها و مخصوصا امت ما کمتر به یاد دارد که این چنین درسی به دشمنان داده شده باشد، پس باید این نوع دفاع و این سبک پیروزی برای سربلندی درهمه عرصه ها پاس داشته شود و به آیندگان و نسل های بعدی منتقل شود.
وی گفت: اگر درتمام روزها و ساعات و دقایق سال برای دفاع مقدس کار شود بازهم ناگفته های فراوانی می ماند که غفلت از آن باعث شرمندگی دربرابر آفرینندگان دفاع مقدس خواهد بود.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم با اشاره به اهمیت تبیین بیش از پیش فرهنگ جهاد و شهادت برای نسل جوان گفت: آشنایی نسل امروز با دفاع مقدس بسیارکم است و به نظر می رسد که دراین زمینه کوتاهی شده است.
نوری افزود: فرهنگ دفاع مقدس می تواند به بسیاری از مشکلات امروزی پاسخ دهد، نسل امروز تشنه تفکر بسیجی حاکم بر دفاع مقدس است پس ما باید قدمهای بلندی دراین زمینه برداریم.
وی افزود: دفاع مقدس در بین نسل امروز ما مظلوم است که باید با عوض شدن نگاهها و سرمایه گذاری مجدد پاسخگوی این مهم باشیم.
نوری درادامه بااشاره به جنگ فرهنگی دشمنان علیه اسلام گفت: غلبه دراین جنگ به معنی شروع پیروزی درعرصه های دیگر است، بدون حضور مقتدرانه دراین میدان نمی توان ادعای پیروزی در دیگر حوزه ها را داشت.
وی افزود: پیروزی درجنگ فرهنگی سرمایه گذاری زیاد و کارشناسان باتجربه و برنامه ریزی دراز مدت می خواهد، فرهنگ غنی اسلام ناب و کشور ما مقدمات پیروزی را فراهم کرده است. ک/3 550/548 شماره 070 ساعت 11:40 تمام
۰ نفر