۷ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7446731
T T
۰ نفر

پارک ترافیک استان قم مورد بهره برداری قرار گرفت

۷ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7446731
پارک ترافیک استان قم مورد بهره برداری قرار گرفت ...............................................
قم ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/06/1387 داخلی.اجتماعی.هفته.دولت.
همزمان با هفته دولت، پارک ترافیک استان قم با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
به گزارش روز پنج شنبه ایرنا، رییس سازمان آموزش و پرورش دراین مراسم گفت: پارک ترافیک قم با هدف آشنایی دانش آموزان و کودکان با علائم راهنمایی و رانندگی افتتاح شده است.
محمد حسین امین جعفری افزود: شرکت دانش آموزان در کلاسهای آموزشی با حضور کارشناسان راهنمایی و رانندگی، آشنایی با ماشین آلات و خودروها و ارزیابی میزان یادگیری آنان از جمله برنامه ها در این پارک می باشد.
وی همچنین ادامه داد: پارک ترافیک قم با همکاری سازمان آموزش و پرورش راهنمایی و رانندگی، حمل و نقل و پایانه ها و شهرداری راه اندازی شده است.
رییس سازمان آموزش و پرورش همچنین در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: مساحت این پارک شش هزار متر مربع می باشد که با احتساب فضاهایی مانند آلاچیق، سرویس های بهداشتی و حمام به 20 هزار متر مربع می رسد.
امین جعفری گفت: علاوه بر دانش آموزان، ما تلاش داریم که زمینه حضور کلیه شهروندان به همراه فرزندانشان جهت فراگیری مسایل مربوط به عبور و مرور و علائم راهنمایی و رانندگی برای کودکان را فراهم کنیم.
وی درادامه گفت: با توجه به اهمیت گسترش این گونه پارکها با موافقت معاون سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور، در منطقه جعفرآباد قم نیز نمونه ای ازاین پارک درابعاد کوچکتر ساخته خواهد شد. ک/3 550/548 شماره 240 ساعت 12:39 تمام
۰ نفر