۲۹ مرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7442556
T T
۰ نفر
دانشگاه علوم پزشکی تبریز عرضه ی سبزی در غذاخوری ها را ممنوع کرد ...............................................................
تبریز، خبرگزاری جمهوری اسلامی 29/05/87 داخلی.اجتماعی.بهداشت.
دانشگاه علوم پزشکی تبریز با صدوراطلاعیه ای عرضه ی هرگونه سبزی خام در کلیه غذاخوری های تبریز را ممنوع کرد.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا در اطلاعیه این دانشگاه آمده است: با توجه به فصل گرما و احتمال شیوع انواع بیماری های روده ای ، عرضه هرگونه سبزی خام و سالاد حاوی کاهو ،کلم و هویج و یا هرگونه سالادی که یکی از سه مورد اخیر را داشته باشد، ممنوع است.
در این اطلاعیه به کلیه غذاخوری ها ،اغذیه فروشی ها ، ساندویچی ها و چلو کبابی ها و سالن های پذیرایی هشدار داده شده است در صورت مشاهده تخلف ، برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.
این اطلاعیه تصریح کرده است : از نظر ضابطان قانونی، هیچ تفاوتی بین مواد غذایی تهیه شده در محل کار یا منازل وجود ندارد وبا متصدیان متخلف برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.
اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی همچنین از کلیه شهروندان خواسته است تا در صورت مشاهده مراتب را به نزدیکترین مرکز بهداشتی و درمانی و یا به تلفن 3330298 اطلاع دهند.
دانشگاه علوم پزشکی تبریز به شهروندان تبریزی نیز توصیه کرده است که در منازل ضمن رعات اصول بهداشتی ، سبزی و صیفی جات را قبل از استفاده شستشو، انگل زدایی و گند زدایی نمایند.ک/1 7223/586/ 607 شماره 110 ساعت 11:57 تمام
۰ نفر