۱۰ تیر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7426066
T T
۰ نفر

سرپرست استانداری بوشهر تعیین شد

۱۰ تیر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7426066
سرپرست استانداری بوشهر تعیین شد ..............................................
بوشهر، خبرگزاری جمهوری اسلامی 10/4/87 داخلی.سیاسی.استانداری.سرپرست.
سرپرست وزارت کشور روز دوشنبه با صدور حکمی، حسین هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر رابا حفظ سمت به عنوان سرپرست استانداری این استان تعیین کرد.
سید مهدی هاشمی در حکمی که یک نسخه آن دوشنبه به دفتر ایرنا در بوشهر نمابر شد خطاب به معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر آورده است:با عنایت به استعفای علی افراشته استاندار سابق بوشهر و نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت، به سرپرستی استانداری بوشهر منصوب می شوید.
در پایان این حکم خطاب به حسین هاشمی آمده است: امید است با تلاش و همت مضاعف در انجام مطلوب و شایسته وظایف و امور محوله موفق و موید باشید.
سرپرست وزارت کشور در ذیل رونوشت این حکم از زحمات و تلاش های افراشته در طول مدت تصدی مسوولیت استانداری بوشهر تشکر کرده است.
علی افراشته استاندار بوشهر در آبان ماه 84 به عنوان استاندار دولت نهم دربوشهر معرفی شدکه در هفته گذشته استعفای خود را رسما تقدیم مسوولان وزارت کشور کرد.
وی اخیرا به سمت رییس سازمان اموراداری مجلس شورای اسلامی منصوب شده است.
استان بوشهر با 23 هزار و 167 کیلومتر مربع وسعت و بیش از 860 هزار نفر جمعیت درجنوب غرب کشور با 625 کیلومتر مرز آبی بر کرانه خلیج فارس واقع است و جزیره خارک بزرگترین پایانه صادرات نفت کشور و میدان های گازی پارس جنوبی در عسلویه و پارس شمالی در شهرستان دیر این استان واقع است.ک/1 628/539/675 شماره 324 ساعت 15:13 تمام
۰ نفر