۹ تیر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7425625
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه کربلای مازندران: سپاه بازوی توانمند نظام اسلامی است .............................................................
ساری ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 09/04/87 داخلی.اجتماعی.سپاه.مازندران.
فرمانده سپاه کربلای مازندران از سپاه پاسداران به عنوان بازوی توانمند نظام اسلامی یاد کرد و گفت: ساختار جدید سپاه برای دوستان نویدبخش و برای دشمنان یاس آفرین است.
سردار"علی شالیکار" روز یکشنبه در جمع فرماندهان یگان ها و نواحی تحت امر این سپاه در ساری افزود : سپاه پاسداران متکفل وظیفه خطیر حراست از میهن اسلامی در برابر زیاده طلبان و ضد انقلاب وابسته به آنهاست.
وی اظهارداشت : بنابراین لازم بود دراین مقطع حساس رویکرد جدیدی در نوع سازمان و ساختار سپاه پاسداران به وجود آید.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بهره گیری از تجارب ارزنده دوران دفاع مقدس و افزایش توانمندی در همه موارد مهیای دفاع ازتمامیت ارضی ، استقلال و آزادی ملت ایران است و اتصال دریای خروشان بسیج مردمی به بدنه سپاه بر مراتب بالندگی و توانمندیهای آنها افزوده است.
فرمانده سپاه کربلای مازندران، ساختار جدید سپاه را برای دوستان نوید بخش و برای دشمنان یاس آفرین دانست و بیان داشت: باتوجه به قدرت بازدارندگی سپاه، هیچگونه موفقیتی درمبحث تجاوز نظامی برای دشمنان متصور نیست و آنان خوب می دانند بازگشت ایران به دوران حرف شنوی از آمریکا سالهاست که به پایان رسیده است.
سردار شالیکار بیان داشت: دامنه ایده های بشردوستانه و صلح جویانه انقلاب اسلامی بسیاری از نقاط جهان را دربرگرفته است و شیطنت سیاست بازان معاند تاثیری درنگرش آزادگان جهان به انقلاب اسلامی ندارد.
وی با تشکر از آحاد سپاهی و بسیجی مازندران از آنها خواست با حضور سازنده و معنوی و ارائه پیشنهادات و انتقال تجربیات در جهت رشد و بالندگی سپاه استان و رده های بسیج مساعدت و همکاری نمایند. ک/2 609/402/508 شماره 286 ساعت 14:58 تمام
۰ نفر