۸ تیر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7425123
T T
۰ نفر
پست کهگیلویه وبویراحمد:اداره های این استان به خودپستچی گری مبتلا هستند ....................................................................
یاسوج ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 8/4/87 داخلی.اجتماعی.پست.
مسوول روابط عمومی اداره کل پست کهگیلویه و بویراحمد گفت:بیشتر اداره های این استان به پدیده خود پستچی گری مبتلا هستند.
جمال حسن زاده، شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشتر اداره های دولتی این استان ترجیح می دهند کارهای پستی خود را راسا انجام دهند و از واگذاری آنها به اداره پست پرهیز می کنند.
وی اظهارداشت:بسیاری از این کارها در واقع وظیفه اداره پست می باشد اما به دلیل رواج فرهنگ خودپستچی گری در اداره های استان کهگیلویه و بویراحمد، این اموربه پست واگذار نمی شود.
به گفته وی، دلیل اداره های این استان برای واگذار نکردن امور پستی خود به اداره پست بیشتر مساله هزینه هاست در حالی که اگر آنها امور خود را به طور کلی و انبوه به اداره پست واگذارکنند هزینه ها برای آنها کاهش می یابد.
حسن زاده با اشاره به اینکه از چهار شرکت خدماتی فقط قبض های تلفن و گاز ازطریق اداره پست کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود، گفت: اگر تمام قبض های خدماتی آب، برق، گاز ، تلفن و عوارض شهرداری از طریق یک اداره واحد یعنی پست توزیع شود هزینه ها و ترافیک کاری کاهش می یابد.
وی ادامه داد: این کار همچنین باعث افزایش سرعت کاری و امنیت می شود.
وی با اشاره به اینکه وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر کوهستانی است، گفت:بیشتر جمعیت این استان در روستاهاساکن هستند و آنها هنوز آشنایی کاملی با فرهنگ پست ندارند.
حسن زاده گفت: صنعتی نبودن استان کهگیلویه و بویراحمدو آشنا نبودن همه مردم و اداره ها با فرهنگ استفاده از خدمات پستی از جمله مشکلات اداره پست است و انتظار داریم که مردم بیش از این به پست اعتماد داشته باشند.ک/3 7531/563/675 شماره 236 ساعت 13:31 تمام
۰ نفر