۸ تیر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7424941
T T
۰ نفر
نماینده شاهین شهر: نشانه ی درک صحیح از نوآوری، تحمل نظرات مخالف است ..................................................................
اصفهان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 08/04/87 داخلی.سیاسی.مجلس.نمایندگان نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی، نقد پذیری و تحمل نظرات مخالف را نشانه ی درک صحیح از سال نوآوری و شکوفایی عنوان کرد.
به گزارش روز شنبه ایرنا، حجت الاسلام "سید محمود حسینی" در سومین جلســه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه درسالجاری گفت: موفقیت مدیران کشور مشروط به ارتقـای تواناییهای نقدپذیری است تا جایی که آنها حتی خودشان را نیز نقد کنند.
وی اظهار داشت: اگر یک مدیر،تحمل شنیدن سخن افراد پیرامون خود را نداشته باشد نه تنها قابلیت اقدامات نوآورانه را در فعالیتهای اداری ندارد بلکه در تامین منافع و مصالح مردم شهرستان ناکام می ماند.
همچنین فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در این نشست ازآغازقریب- الوقوع عملیات احداث دو کارخانه سیمان در بخش میمه خبر داد.
"علیرضا جوادی" گفت: کارخانه سیمان سرند و اصفهان با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان و تولید روزانه هشت هزار تن سیمان، ظرف سه سال آینده فعال می شود.
"عبدالرضا شیبانی" بخشدار ممیه نیز در این جلسه از شرایط مناسب گردشگری وجذب توریست، معادن طلا، سیمان، سنگ، شن و ماسه و امکانات بزرگراهی و ریلی به عنوان تواناییهای منحصر به فرد بخش میمه نام برد. ک/ 2 510/603/546 شماره 054 ساعت 10:35 تمام
۰ نفر