۳ تیر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7423263
T T
۰ نفر
یک مسوول: فارس در مقابله با عرضه مواد مخدر، در کشور رتبه نخست دارد ...................................................................
شیراز، خبرگزاری جمهوری اسلامی 3/4/87 داخلی.اجتماعی.استانداری.
جانشین دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان فارس بدون ذکر آمار گفت: این استان در مقابله با عرضه مواد مخدر،درکشور رتبه نخست دارد و در مقوله فرهنگی و پیشگیری جزو پنج استان برتر کشور شناخته شده است.
به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا، سرهنگ اسدالله اسدی درسومین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس اظهار داشت: امسال از سوی مشاور رییس جمهوری و دبیر کل ستاد مبارزه بامواد مخدر کشور به عنوان سال پیشگیری نامگداری شده است و به همین دلیل ضروری است که در امر پیشگیری، به لحاظ فرهنگی حضور پررنگ و موثرتری داشته باشیم.
وی گفت:امسال در هفته مبارزه با مواد مخدر که از ششم تا12 تیرماه برپا خواهد شد برنامه هایی همچون امحای مواد مخدر مکشوفه و تجلیل از برگزیدگان دستگاههایی که در امر مبارزه با مواد مخدر فعالیت داشته اند، برگزارمی شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در این نشست گفت: امسال 130میلیارد ریال اعتبار به امر پیشگیری در کشور اختصاص یافته است و دستگاه های مرتبط با این موضوع برای جذب اعتبارات استانی خود، می بایست پیگیری های لازم را انجام دهند وبا ارایه برنامه های مناسب، نقش خود را در امر مبارزه با مواد مخدر، ایفا کنند.
محمدرضی حدایق افزود: ریشه کن کردن معضل مواد مخدر در جامعه، نیازمند افزایش فرهنگ عمومی است و در این زمینه باید به شیوه ای بنیادی و ریشه ای عمل کرد و در اجرای فعالیت های فرهنگی نیز باید به نکات دینی و مذهبی توجه ویژه ای داشت و همچنین تشکل های غیر دولتی مردم نهاد را که در این زمینه فعالیت دارند، تقویت کرد.ک/1 679/675 شماره 389 ساعت 16:22 تمام
۰ نفر