۲ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7201435
T T
۰ نفر
سرمربی تیم بسکتبال حفاری: باید به تماشاچیان گرگانی غبطه خورد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/02 ورزش.بسکتبال.لیگ برتر گرگان _ سرمربی تیم بسکتبال ملی حفاری اهواز گفت: با توجه به تماشاچیان مشتاق و علاقه مند گرگانی باید به این گروه از هواداران واقعی بسکتبال غبطه خورد و به آنان بالید.
غفور کامروا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: جو سالن و تشویق بی امان تماشاچیان گرگانی به خصوص در کوارتر چهارم باعث شد بازی را واگذار کنیم.
وی گفت: این تماشاچیان در کشور کم نظیر و حتی می توان به جرات گفت بی نظیر هستند و نمونه آنان در ایران وجود ندارد.
او تصریح کرد: حضور این تماشاچیان در بسکتبال شوخی نیست و در هیچ شهری این همه تماشاچی خونگرم و مودب وجود ندارد که در لحظات حساس به یاری تیمشان می آیند و در واقع یار ششم تیم شهرشان هستند.
وی ادامه داد: این تماشاچیان بسیار ارزشمند هستند و مسولان گرگان و استان گلستان باید بیشتر به این قشر بهاء دهند و به فکر تیم باشند زیرا بسکتبال امروز گرگان از روزهای اوج و گذشته خود بسیار فاصله گرفته است.
سرمربی تیم بسکتبال ملی حفاری اهواز در ادامه گفت: تیم من در واقع به تماشاچیان گرگانی باخت و از این تماشاچیان واقعا لذت می برم اما در اواخر بازی از دست دادن توپهای زیاد توسط بازیکنان ما مزید علت شد تا بازی را واگذار نمائیم.
وی افزود: بازیکنان ما همچنین در اواخر بازی در دفاع مشکل داشتند و بازیکنان تیم شهرداری از این فرصت نهایت استفاده را برده و بر ما غلبه کردند.
او در خصوص داوری این دیدار هم گفت: با توجه به باخت امروز، داور و مجموعا تیم داوری این دیدار مشکلی نداشت و قضاوت خوبی را داشتند.
وی افزود: وضعیت فعلی تیم گرگان نسبت به گذشته خوب نیست و مسئولان باید فکری به حال این تیم کنند زیرا در گذشته بازی در گرگان و مقابل تیم این شهر برای هر تیمی دل شیر می خواست اما بسکتبال امروز گرگان از روزهای اوج خود فاصله گرفته است.
کامروا اظهار داشت: با شناختی که از بازیکنان تیم خود دارم و برنامه ریزی که صورت گرفته امیدوارم جزو هشت تیم بالای جدول باشیم و هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم و بهترین بازی خود را انجام می دهیم.
7467/579 شماره 070 ساعت 19:35 تمام
۰ نفر