۲۴ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7199309
T T
۰ نفر
مردان آهنین ایران بالاتر از رقبای جهانی خود ایستادند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/24 ورزش.قویترین مردان جهان.قهرمانی.قشم قشم - با اتمام دور دوم مسابقات قوی ترین مردان آهنین جهان در منطقه آزاد قشم، روح الله داداشی و مسلم دارابی به ترتیب به عنوان نفرات اول و دوم بالاتر از رقبای آهنین جهان در سکوی افتخار جهانی قرار گرفتند.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مسابقات قوی ترین مردان آهنین جهان که از روز شنبه با حضور 15 ورزشکار شامل سه مرد آهنین از ایران و 12 نفر از قوی ترین مردان اروپایی در منطقه آزاد قشم جریان داشت امروز با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید.
روح الله داداشی با 125 امتیاز از مجموع 9 آیتم نفر اول، مسلم دارابی با 123 امتیاز دوم و کریستوف رادزیکاوسکی از لهستان با 117 امتیاز در جایگاه سوم این مسابقات قرار گرفتند.
مهرداد باجلان مرد آهنین دیگر ایران روز شنبه بر اثر آسیب در ناحیه پای راست از دور مسابقات کنار رفت.
روح الله داداشی با گذراندن 5 آیتم در روز نخست این مسابقات نیز در صدر قوی ترین مردان آهنین در این مسابقات جای داشت.
قضاوت رقابت های قوی ترین مردان آهنین به عهده فرامرز خودنگاه از ایران و کونتارس کاشینزاز از لتونی بود.
مسابقات قوی ترین مردان آهنین جهان با شرکت روح الله داداشی، مسلم دارابی ، مهرداد باجلان هر سه از ایران و دنیس رچارد جانوش از مجارستان، الکساندر لاشین از اوکراین، جورجی دونیجا شویلی از گرجستان، برانیسلاو گولیر از اسلواکی، ریچارد واد درلیندن از هلند، بروسکاس سایولوس و زیمینیسکاس دالیوس از لیتوانی، یوری کولماکو از روسیه، مارکوس مانیک و لوری نامی از استونی، گرگور استیگار از اسلوونی و کریسوف رادزیکاوسکی از لهستان ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت ها بودند.
مسابقات قوی ترین مردان جهان در منطقه ازاد قشم با حمایت نهادها و سازمان های مختلف از روز شنبه در پارک زیتون شهر قشم برگزار شد. ک/2 1387/668/1581 شماره 137 ساعت 15:02 تمام
۰ نفر