۲۴ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7199233
T T
۰ نفر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

۲۴ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7199233
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: ملت مصر از دخالت ایادی بیگانه در سرنوشت کشورشان جلوگیری کنند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/24 سیاسی.داخلی.مصر کرمانشاه - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک پیروزی مردم مصر و سقوط حکومت حسنی مبارک،گفت: ملت مصر باید در قبال دخالت و مهره چینی ایادی بیگانه از جمله آمریکا و اسراییل در سرنوشت کشورشان هوشیار باشند و بخوبی از پیروزی خود محافظت کنند.
محمد کرمی راد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انقلاب مردم مصر و سقوط حکومت ظالم مبارک، مهم ترین تحول عصر کنونی در جهان بود که بسیار به ضرر استکبار جهانی بخصوص اسراییل غاصب رقم خورد.
وی با بیان اینکه تا قبل از این پیروزی کشور مصر پاشنه آشیل رژیم صهیونیستی بود، گفت: سقوط حکومت دیکتاتور مصر و خروج مبارک از صحنه سیاست این کشور، معادلات اسراییل را در منطقه بر هم زد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در ادامه افزود: امروزه شرایط جهان اسلام برای وحدت بین مسلمانان بگونه ای است که می تواند همگرایی بیشتر را میان پیروان این دین ایجاد کند که انقلاب ایجاد شده در کشور مسلمان مصر نیز این زمینه را هموارتر خواهد کرد.
وی ابراز امیدواری کرد که تحرکات و انقلابهای مردمی مسلمانان برای براندازی فرعونیان زمان همچون ایران، مصر و تونس در بین دیگر کشورهای مسلمان نشین جهان نیز به وقوع بپیوندد واین پیروزیها تا زمان ظهور امام عصر (عج )، یگانه رهبر مسلمانان جهان ادامه یابد.
کرمی راد همچنین در خصوص پیش بینی وضعیت آینده آمریکا در جهان، گفت: پیش بینی های امام خمینی (ره ) در تمامی زمینه ها، شبیه معجزه بود که در آینده ای نزدیک همگی محقق می شدند که از آن جمله می توان به جملاتی نظیر آمریکا هیچ غلطی نمی کند ، امروز ، روز فروپاشی هیمنه استکبار جهانی است و ... اشاره کرد.
وی با اشاره به وقوع تمامی این پیش بینی ها، گفت: پس از فروپاشی شوروی سابق، آمریکا ادعای کدخدایی بر دهکده جهانی را در سر و بر زبان داشت، اما امروزه می بینیم که قدرت آمریکا نیز روز به روز در حال تحلیل است.
وی اظهار داشت: نظیر این پیش گوییهای امام (ره )، امروزه در سخنان رهبر معظم انقلاب به چشم می خورد و این امر نشان از درایت این دو رهبر آزاده ایران هستند.
7450/567/ 1645 شماره 061 ساعت 11:22 تمام
۰ نفر