۲۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7198883
T T
۰ نفر

امام جمعه مهاباد:

۲۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7198883
امام جمعه مهاباد: انقلاب اسلامی ایران مردم آزاده جهان را از خواب غفلت بیدار کرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/22 سیاسی.نماز جمعه.تونس مهاباد- امام جمعه مهاباد گفت: انقلاب اسلامی ایران، مردم آزاده جهان را از خواب غفلت بیدار کرد و آنها را علیه حکومت های مستبد شوراند.
ماموستا قادر سهرابی، در خطبه های نماز جمعه مهاباد افزود: خیزشهای مردمی در تونس و مصر الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران است و هر روز شاهد قیام مردم کشورهای اسلامی علیه حکومت های مستبد حاکم بر آنها هستیم.
وی اظهارداشت: نقش و دشمنی حسنی مبارک با مسلمانان فلسطین در جنگ 22 روزه کمتر از حملات رژیم غاصب صهیونیستی نبود.
ماموستا سهرابی همچنین با تبریک سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: 22 بهمن روز جشن پیروزی انقلاب بود که با آن مردم طعم آزادی را در ایران چشیدند.
وی اضافه کرد: دشمنان، چشم دیدن موفقیت های ایران را ندارند و هر روز با توطئه و ترفندی جدید می خواهند جلو پیشرفت ملت ایران را بگیرند.
امام جمعه مهاباد، با اشاره به قانون کاپیتولاسیون در زمان حکومت پهلوی گفت: ملت ایران که روزی دانشمندانی مانند ابن سینا و رازی را داشتند به دلیل بی لیاقتی رژیم پهلوی آنقدر خوار شده بود که مستشاران و عمال خارجی هنگام ورود به ایران حق توحش دریافت می کردند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه گفت: حکومت ها با ظلم نمی توانند بر مردم حکومت کنند و شاه ایران و مبارک ظالم بودند که مردم علیه آنها شوریدند و حکومت انها فروپاشید.
امام جمعه مهاباد، در عین حال از مردم این شهرستان به خاطر شرکت پرشور در راهپیمایی 22بهمن امسال تقدیر کرد.
645/587 شماره 212 ساعت 15:30 تمام
۰ نفر