۱۹ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7192569
T T
۰ نفر

اختصاصی ایرنا

۱۹ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7192569
اختصاصی ایرنا نماینده مجلس:بازدید کشورها از تاسیسات هسته ای ایران نشانه صداقت ماست ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/19 سیاسی.نماینده مجلس.انرژی هسته ای اصفهان- نماینده مردم اصفهان درمجلس شورای اسلامی گفت: بازدید کشورها از تاسیسات هسته ای ایران نشانه شفافیت سیاستها و صداقت نظام است.
محمدکریم شهرزادروزیکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود: دعوت جهانی برای بازدید از تاسیسات هسته ای ایران، موید صلح آمیز بودن فعالیت های ایران و رسوایی دروغ پردازی کشورهای غربی است.
وی اظهارداشت: دعوت از دیپلماتهای خارجی برای بازدید از تاسیسات هسته ای در آینده در پیشبرد اهداف هسته ای کشورمان تاثیرگذار است.
به گفته وی، کسانی که می خواهند موضوع هسته ای ایران را امنیتی کنند، با این ابتکار عمل جمهوری اسلامی ، خلع سلاح می شوند.
شهرزاد گفت: نظام سلطه و گروه 5+1 در آستانه تشکیل جلسات یک هدفی را دنبال می کنند که آن هم تحریک افکارعمومی علیه جمهوری اسلامی است.
شهرزاد گفت: دشمنان، پروژهایران هراسی را در منطقه کلید زدند و از این طریق می خواهند سلاحهای هسته ای خود را به کشورهای منطقه ای بفروشند.
وی بابیان اینکه دشمنان درصدد تحریک فرقه های مختلف مذهبی در مقابل جمهوری اسلامی می باشند، افزود: نظام جمهوری اسلامی درباره انرژی هسته ای چیز مخفی ندارد و ما به دنبال انرژی هسته ای صلح آمیز هستیم.
شهرزاد یادآور شد:کشورهای مغرض برای بازید از تاسیسات هسته ای ایران دعوت نمی شوند.
وی اضافه کرد:آنها با استفاده از ابزارهای بین المللی مانند آژانس و شورای امنیت هدف های خاصی را دنبال می کنند تا ایران از این انرژی محروم شود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه بازدید برخی کشورها از تاسیسات انرژی هسته ای اقدام غافلگیرانه برای آنهاست، اظهارداشت :این مهم می تواند در نگاه برخی کشورها و کسانی که در مجامع بین المللی صاحب رای هستند، موثر واقع شود.
وی با بیان اینکه دشمنان با این اقدام ایران شگفت زده شدند، گفت: آنها متوجه می شوند که مسایل هسته ای ایران باز است و چیز مخفی در این زمینه وجود ندارد.
وی ادامه داد: نظام سلطه با گذر زمان منطق خود را در زمینه انرژی هسته ای ایران از دست داده است و آنها با اعمال تحریم و به وجود آوردن اغتشاش درصدد تسلیم کردن جمهوری اسلامی هستند.
شهرزاد بابیان اینکه یکی ازمطالبات مردم و رهبر معظم انقلاب استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای است، افزود: مردم ایران بهره مندی از این انرژی را حق مسلم خود می دانند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکیدکرد:در روند مذاکرات ایران با گروه 5+1 در استانبول باید منطق حاکم باشد نه اینکه از طریق زورگویی اهداف خود را پیش ببرند.
وی تصریح کرد:دولتهای غربی باید بدانند دورانی که می توانستند زورگویی کنند و یکطرفه حرف خود را بع کرسی بنشانند، تمام شده است.
وی با بیان اینکه کشورهای غربی همواره می کوشند در روند مذاکرات گروه+1 5 ،انتظارات و خواسته های خود را تحقق بخشند، افزود:کشورهای غربی تلاش می کنند که ایران به این انرژی دست پیدا نکند.
وی خاطرنشان کرد:ایران در زمینه حق خود در این عرصه گامی به عقب نخواهد گذاشت و توقع این که کشور ما از حقوقش دست بکشد ، بیجاست.
7137/1042/543 شماره 046 ساعت 11:37 تمام
۰ نفر