۱۵ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7180842
T T
۰ نفر

معاون هماهنگ کننده ناجا:

۱۵ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7180842
معاون هماهنگ کننده ناجا: ناجا دشمنان نظام را در جریان فتنه سال 88 نا امید کرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/15 اجتماعی.انتظامی.ناجا همدان - معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: پرسنل توانمند ناجا با پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب، دسیسه ها و توطئه های استکبار جهانی را در فتنه سال 88 نقش بر آب کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ محمد علی نوری نژاد روز شنبه در جمع خانواده های شهدای نیروی انتظامی استان همدان افزود: پرسنل ناجا همواره برای دفاع از نظام اسلامی پشت سر ولی فقیه حرکت کرده و با حضور مقتدرانه در برابر دشمن ایستادگی کردند.
وی تثبیت جایگاه ناجا به عنوان نیروی پرقدرت، ایجاد امنیت پایدار درکشور و تقویت امین بودن این نیرو را ماحصل تلاش پرسنل این نیرو دانست و اظهار داشت: تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری موجب افزایش روز افزون جایگاه و منزلت نیروی انتظامی شده است.
سردار نوری نژاد با بیان اینکه پرسنل ناجا آماده مقابله با هرگونه تهدید دشمنان نظام هستند گفت: چنانچه کسی قصد تجاوز به حریم ایران اسلامی را داشته و یا در درون کشور اخلال ایجاد کند نیروی انتظامی مقتدرانه با آن مقابله می کند.
معاون هماهنگ کننده ناجا همچنین با بیان اینکه ایران اسلامی از حیث امنیت جزو کشورهای ردیف اول منطقه است، افزود: ملت ایران امنیت کنونی را مدیون جانفشانی ها و رشادت های رزمندگان اسلام هستند.
وی درادامه به تشریح نقش رزمندگان استان همدان در دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: رزمندگان این استان از روزهای نخست جنگ با حضور در مناطق عملیاتی در مقابل دشمن متجاوز ایستادگی کردند.
فرمانده انتظامی استان همدان نیز دراین گردهمایی گفت: نیروی انتظامی این استان افزون بر 307 شهید 326 جانباز و 31 آزاده تقدیم انقلاب کرده است.
سرهنگ مهدی معصوم بیگی افزود: پرسنل انتظامی همدان شهادت را برای خود افتخار دانسته و در این راستا برای حفظ امنیت دراین استان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
7525/551 شماره 119 ساعت 16:43 تمام
۰ نفر