۱۲ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7180294
T T
۰ نفر

فرمانده نزاجا :

۱۲ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7180294
فرمانده نزاجا : دشمن بااطمینان از شکست در جنگ نظامی، جنگ نرم راه انداخته است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/12 کلیات.داخلی.پوردستان.ارتش کرمانشاه- فرمانده نیروی زمینی ارتش نزاجا گفت: دشمنان از شکست در جنگ نظامی و سخت علیه ایران به یقین رسیده و جنگ نرم را در دستور کار قرار داده اند.
امیر احمدرضا پوردستان روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده لشکر 81 زرهی کرمانشاه افزود: این تغییر راهبرد دشمنان به دلیل ولایتمداری ملت و تبعیت نیروهای مسلح از ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا حادث شده است وی گفت: البته نباید اینگونه پنداشت که آنها از گزینه نظامی غافل شده اند ، بلکه می خواهند با عملیات روانی و موج جنگ نرم، زمینه را برای حمله نظامی آماده کنند.
وی تاکید کرد: همچون هشت سال دفاع مقدس، این بار هم جز شکست مفتضحانه، چیزی نصیب دشمنان نخواهد شد.
پوردستان گفت: دشمن در تعریف جنگ نرم روی برخی مولفه ها و با شناخت از جامعه اسلامی ما متمرکز شده و برای توسعه فساد، اشاعه مواد مخدر، سیاه نمایی، ایجاد یاس و ناامیدی و ایجاد فرقه های مختلف در جامعه برنامه دارد فرمانده نزاجا لزوم وحدت مسلمین اعم از شیعه و سنی را مورد تاکید قرار داد و اتحاد مسلمین را عامل تبدیل شدن جهان اسلام به قدرتی جهانی دانست.
پوردستان گفت: استقبال بی نظیر ملت در سفر رهبری به قم نشان از این دارد که این مردم هیچگاه و در هیچ شرایطی رهبرشان را تنها نمی گذارند و برای حفظ نظام و دفاع از ارزشهای نظام اسلامی آماده جانفشانی هستند.
پوردستان تاکید کرد: در سایه مدیریت مدبرانه رهبر معظم انقلاب، امروز نیروهای مسلح در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارند و نقشه های دشمنان را ناکام گذاشته اند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی همچنین لشکر 81 زرهی کرمانشاه را نماد ولایتمداری، فداکاری و تدین دانست و گفت: این لشکر در دفاع مقدس بدون هیچ ادعایی رشادتهای بسیار انجام داد و برای حفظ انقلاب و کیان کشور شهدا ، اسرا و زخمی های بسیار داد.
در این آیین، امیر جهان تیغ فرمانده سابق لشکر 81 زرهی کرمانشاه از مسوولیت خود خداحافظی و به جای وی و با حکم فرمانده نزاجا امیر علی حاجیلو به عنوان فرمانده جدید لشکر 81 زرهی کرمانشاه منصوب شد.
براساس اعلام پوردستان از خدمات امیر جهان تیغ در ستاد کل و در سمتی دیگر استفاده خواهد شد.
571/567/587 شماره 037 ساعت 12:16 تمام
۰ نفر