۲۶ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7177546
T T
۰ نفر

استاد حوزه:

۲۶ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7177546
استاد حوزه: استقبال از رهبر معظم انقلاب نشان ولایت مداری است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/26 اجتماعی.قم 89.جامعه االزهرا قم - عضو هیات علمی جامعه الزهرا (س ) قم، گفت: استقبال از نایب بر حق امام زمان (عج ) یعنی رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان ولایت مداری مردم است.
به گزارش ایرنا، زهرا سبحانی عصر روز دوشنبه در سالن اجتماعات جامعه الزهرا (س ) در خصوص سفر رهبر معظم انقلاب به شهر قم، اظهار داشت: در زمان غیبت بار سنگین ولایت بر دوش نایب ایشان است و استقبال مردم از رهبر انقلاب نشان از منتظر بودن مردم و ولایت مداری آنها است.
وی افزود: حضور ولی امر مسلمین در روز ولادت ستاره هشتم امامت (ع) برای جامعه مردم استان و طلاب و حوزه های علمیه مفید است و بر همشهریان واجب است در استقبالی شایسته حضور به هم رسانند.
عضو هیات علمی جامعه الزهرا (س )، گفت: سفر رهبر معظم انقلاب به قم باعث تحول در بعد علمی مراکز حوزوی و ارتقای وحدت بین مراجع و مردم و ولایت فقیه می شود.
سبحانی ادامه داد: این روزها فضای قم ، فضای معنوی خاصی است که با شور و شوق مردم دو چندان شده است و قابل توصیف نیست.
استاد حوزه، در ادامه با اشاره به خصوصیات امام رضا(ع) بیان داشت: ایشان نیز مانند سایر امامان معصوم دارای گوهر پاک و اصیل و به زیور فضایل نفسانی و اوصاف حمیده آراسته و از هرگونه زشتی و پلیدی و رذایل اخلاقی منزه بودند. ک/2 /7406/ /380 شماره 200 ساعت 20:42 تمام
۰ نفر