۸ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7174466
T T
۰ نفر

با حضور مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری

۸ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7174466
با حضور مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری جشنواره اطلاع رسانی هنرمندانه در مازندران برگزار می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/08 فرهنگی.جشنواره اطلاع رسانی.هنرمندانه.مازندران ساری- سخنگوی شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران گفت : در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اطلاع رسانی دقیق، صحیح و هنرمندانه و تلاش برای تحقق این امر ،جشنواره اطلاع رسانی هنرمندانه با حضور مشاور مطبوعاتی رییس جمهور ومدیر عامل ایرنا نیمه دوم مهرماه در ساری برگزار خواهد شد.
کمال رستمعلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ،به دغدغه رهبر معظم انقلاب در خصوص اطلاع رسانی دقیق عملکرد دولت اشاره کرد و گفت: تعامل بیشتر مدیران و روابط عمومی های دستگاههای اجرایی با خبرنگاران و باز آموزی شیوه های نوین اطلاع رسانی از اهداف این جشنواره است.
وی افزود: در این جشنواره استاندار مازندران ،معاونین و مدیران ستادی استانداری، مدیران کل ، فرمانداران ، شهرداران و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی مازندران به همراه مدیران مسئول روزنامه ها ، هفته نامه ها و نیز نمایندگان خبرگزاری ها در استان شرکت خواهند داشت .
رستمعلی افزود: برگزاری این گونه جشنواره ها و گردهمایی ها زمینه ای برای ایجاد فضایی مناسب برای اطلاع رسانی است و امیدواریم روابط عمومی ها را به رسانه و رسانه را به روابط عمومی ها و این هر دو را به مدیران معرفی کنیم .
وی از علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری و مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) به عنوان سخنران ویژه این چشنواره یاد کرد.
رییس روایط عمومی استانداری مازندران گفت: در این جشنواره سه تن از مدیران کل دستگاههای اجرایی و مسوولان روابط عمومی های برتر دستگاههای اجرایی که بیشترین تعامل را با رسانه ها داشته و در امر اطلاع رسانی هنرمندانه موفق بوده اند ، معرفی و تجلیل خواهند شد.
2585/402/506 شماره 037 ساعت 12:13 تمام
۰ نفر