۱۴ مرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7167494
T T
۰ نفر
نماینده مجلس: رسانه ها مهمترین رکن در پیشرفت جوامع هستند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/05/14 ارتباطات.داخلی.رسانه ها.نماینده مجلس تبریز- عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جایگاه ویژه رسانه ها باید نزد مردم تبیین شود، گفت: رسانه های ارتباط جمعی از مهمترین ارکان در پیشرفت جوامع هستند.
محمدحسین فرهنگی روزپنجشنبه در همایش مدیران و نمایندگیهای خبرگزاری مهر درتبریز، افزود: رسانه ها می توانند با اطلاع رسانی صحیح و انتقال واقعیات به مخاطبان نقشی سازنده در پیشرفت جامعه ایفا نمایند.
وی، بهره گیری از فناوری و شیوه های نوین اطلاعاتی را ازعوامل ارتقای رسانه ها عنوان کرد و گفت: انگاره سازی در رسانه ها یکی از عوامل قدرت محسوب می شود چرا که حضور درمتن وقایع و اطلاع رسانی دقیق و روشن در ذهن مخاطبان تاثیر بیشتری دارد.
فرهنگی با بیان اینکه ایران در عرصه اطلاع رسانی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد، تاکید کرد: با توجه به نقش کارساز رسانه ها در مدیریت بخشهای مختلف، مدیران رسانه ها باید با استفاده از تکنولوژی و فناوری های نوین جایگاه واقعی رسانه ها را تبیین نمایند.
وی، ایجاد انگیزه برای کارکنان رسانه ها و پیگیری امور معیشتی آنان را امری ضروری دانست و گفت: ارتقای کیفی یک رسانه زمانی اتفاق می افتد که پرسنل آن احساس مثبت و خوشایندی نسبت به آینده کاری و ثبات و امنیت شغلی خود داشته باشند.
نماینده مردم تبریز در مجلس هشتم، عدم جانبداری و گرایش به حزب و گروه خاص را از عوامل مهم ارتقا و موفقیت رسانه ها عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: مدیران کشور در حال حاضر می توانند با حسن تدبیر و استفاده صحیح از فرصتهای بوجود آمده در داخل و بهره گیری از شرایط مطلوب سیاست بین المللی زمینه پیشرفت کشور در تمام ابعاد را بوجود آورند.
فرهنگی، تخصیص بودجه کلان به بخش فرهنگ در طول 31 سال گذشته را بی نظیر دانست و گفت: با توجه به افزایش 50 درصدی بودجه بخش فرهنگ در دولت دهم و با مدیریت صحیح می توانیم به افق های مطلوب در این بخش دست یابیم.
همایش دو روزه مدیران و نمایندگیهای خبرگزاری مهر چهاردهم و پانزدهم مردادماه جاری در خانه فرهنگ تبریز برگزار می شود.
7236/245/587 شماره 265 ساعت 19:21 تمام
۰ نفر