۱ مرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7165019
T T
۰ نفر

نماینده ولی فقیه در استان گلستان:

۱ مرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7165019
نماینده ولی فقیه در استان گلستان: وحدت تاکتیک مصلحتی نیست بلکه تکلیف شرعی است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/05/01 سیاسی.وحدت.تکلیف شرعی گرگان - نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: وحدت بین مسلمین یک تاکتیک مصلحتی نیست بلکه به استناد آیات قرآن، سیره نبی مکرم اسلام و ائمه، یک تکلیف شرعی است.
آیت الله سید کاظم نورمفیدی روز جمعه در دیدار با علمای اهل تسنن و تشییع کشور لبنان با اشاره به وجود اقوام و مذاهب مختلف دراستان گلستان افزود: وحدت مردم شیعه و سنی گلستان در سطح کشور و جهان بی نظیر است.
وی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام مستقل و متکی بر قدرت مردم می باشد، اظهارداشت: جمهوری اسلامی شاید از معدود کشورهایی باشد که سلطه بیگانگان را به طور کل و مطلق از خودش دفع کرده و دولتمردان و مردم ایران اسلامی اجازه هیچگونه دخالتی را به بیگانگان نمی دهند و این باعث شده تا کشورهای مختلفی با ما دشمنی بسیار خطرناک داشته باشند.
نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری از قرار گرفتن برخی از کشورهای اسلامی در مسیر اهداف دشمنان اسلام انتقاد کرد و افزود: انتظار می رود تا همه کشورهای اسلامی با توجه به این که اسلام به شدت نسبت به گذشته مورد تعرض و تجاوز بیگانگان قرار گرفته، با اتحاد خود در مقابل تمامی زورگویان و مستکبرین مبارزه نمایند.
امام جمعه شهرستان گرگان شرایط کنونی جهان اسلام را شرایط ویژه دانست وگفت: دشمنان در گذشته با زور و جنگ مبارزه می کردند، اما شرایط مبارزه در عصر کنونی سخت تر و پیچیده تر شده است.
نورمفیدی استان گلستان را نماد واقعی وحدت در کشور خواند و اظهار داشت: مردم این منطقه اعم از شیعه و سنی از همان روزهای اول انقلاب در سایه وحدت، صفا و صداقت و احترام متقابل، تمامی نقشه های دشمنان را ناکام گذاشتنند.
وی از لبنان به عنوان کشوری نام برد که ایران اسلامی احساس نزدیکی بیشتری با آن دارد و گفت: حزب الله لبنان افتخار امت های اسلامی و تمامی جهان اسلام است.
نماینده رهبر معظم انقلاب در استان گلستان تصریح کرد: اقدام حزب الله لبنان و شکست اسرائیل باعث شده تا اشتباه بودن فرهنگ شکست ناپذیری اسرائیل برهمگان آشکار شود.
نورمفیدی در پایان از ایمان و اخلاص به عنوان عامل اصلی پیروزی نام برد و اظهار امیدواری کرد تا روزی تمامی کشورهای اسلامی در یک صف واحد در مقابل زورگویان و مستکبران مبارزه نمایند و دست آلوده آنان را قطع کنند.
7467/508 شماره 066 ساعت 17:39 تمام
۰ نفر