۴ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7154758
T T
۰ نفر

سرپرست فدراسیون وزنه برداری :

۴ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7154758
سرپرست فدراسیون وزنه برداری : همدلی وهماهنگی مهمترین راهکار توسعه وزنه برداری است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/03/04 ورزش.وزنه برداری.مجمع سالیانه اراک - سرپرست فدراسیون وزنه برداری کشور گفت: همدلی ، همکاری ، تلاش هیاتهای استانی و برنامه ریزی مدون مهم ترین راهکار توسعه وزنه برداری در بخش حرفه ای و قهرمانی است.
به گزارش ایرنا ، جهان پهلوان حسین رضا زاده روز سه شنبه در سفر یک روزه خود به استان مرکزی در مجمع سالیانه هیات وزنه برداری این استان افزود: وزنه برداری ، رشته ای مدال آور و افتخار آفرین است که در دنیا از علاقمندان زیادی برخوردار است.
وی گفت: برنامه های فدراسیون به صورت منظم و دقیق در حال اجرا است و با حمایت و همدلی می توان در میادین مسابقات افتخار آفرین شد.
وی افزود: هیاتهای استانی نسبت به استعداد شناسی افراد نخبه در وزنه برداری بیشتر توجه داشته باشند و تعامل خود را با آموزش و پرورش افزایش دهند.
رضا زاده گفت: همچنین هیاتهای استانی برای فعالیت بیشتر این رشته در شهرستانها نیز برنامه ریزی کنند و نسبت به برگزاری مسابقات لیگ استانی اهتمام ورزند .
وی افزود: وزنه برداری ایران در دنیا مطرح است ، بنابراین با سرمایه گذاری و آموزش صحیح ، حضور مربیان مجرب و تامین امکاناتزمینه و امکان مدال آوری برای ایران اسلامی امری بدیهی است .
وی ، درباره وزنه برداری استان مرکزی نیز گفت: وزنه برداری استان مرکزی در سالهای گذشته از جایگاه بسیار خوبی در کشور برخوردار بوده و همیشه در اردوهای تیم ملی نماینده از استان حضور داشته است .
وی افزود: با توجه به تاکیدات ایت الله دری نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ، فدراسیون به هیات وزنه برداری استان ، نگاه ویژه دارد و من خواستار حمایت بیشتر بخش صنعتی از ورزش این منطقه هستم.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری کشور گفت:درصورت حمایت عملی و جدی مسوولان استان ، فدراسیون وزنه برداری اماده راه اندازی خانه وزنه برداری استان مرکزی در اراک است و در آینده ای نزدیک نیز لیستی کامل از میله و وزنه به هیات این استان اهدا می شود.
وی یادآور شد: در صورت موافقت و رعایت استانداردهای فدراسیون وزنه برداری جهان توسط کارخانه ماشین سازی ارا ک در ساخت میله و صفحه های وزنه مورد نیاز کشور ، سهم برخورداری هیات وزنه برداری استان مرکزی از این امکانات افزایش خواهد یافت.
مدیر کل تربیت بدنی استان مرکزی با تقدیر از نگاه فدراسیون به استان مرکزی از پرداخت پنجاه میلیون ریال به حساب هیات وزنه برداری استات مرکزی و آمادگی برای تعمیر و بازسای سالن وزنه برداری مجموعه شهدای پنجم مرداد اراک خبر داد.
خسرو قمری با انتقاد از حضور کم رنگ بخش خصوصی در حمایت از ورزش استان مرکزی گفت: ورزش قهرمانی در استان از عدم حمایت بخش خصوصی و صنعتی ، رنج می برد.
وی افزود: تعطیلیب اشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک صدمه های زیادی بر پیکره ورزش استان مرکزی وارد کرد که جبران آن نیازمند زمان زیادی است.
در ادامه این نشست نیز سید محمد راهپیما رییس هیات وزنه برداری استان مرکزی درباره دلائل ناکامی این هیات و وضعیت وزنه برداری در استان مرکزی سخنرانی کرد.ک/2 517/55 شماره 218 ساعت 19:20 تمام
۰ نفر