۳ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7154233
T T
۰ نفر
مسوول بازرسی نیروی زمینی سپاه:پایمردی وایثارجوانان باعث فتح خرمشهرشد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/03/03 سیاسی.فتح خرمشهر.بروجرد بروجرد - مسوول بازرسی نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: پایمردی و ایثار جوانان این مرز وبوم باعث فتح خرمشهر شد.
به گزارش ایرنا سردار مرتضی کشکولی یکشنبه شب در یادواره فتح خرمشهر در مسجد حضرت ولی عصر(عج ) بروجرد افزود:امروز باید جوانان با الهام و الگو گیری از جوانان دیروز، جنگ نرم را اداره کنند.
وی اظهار داشت: جنگ هنوز تمام نشده و اگر دیروز به ظاهر در مقابل یک دشمن منطقه ای می جنگیدیم ولی امروز در مقابل یک دشمن جهانی مقاومت می کنیم.
وی افزود:دنیا تحمل حکومت دینی ما را که مبتنی بر ولایت فقیه است، ندارد و همیشه در حال جنگ و توطئه ضدکشور اسلامی ما می باشد.
مسوول بازرسی نیروی زمینی سپاه گفت: رزمندگان و شهیدان دوران دفاع مقدس بصیرت بالایی داشتند و با نثار جان خود در راه اسلام باعث افتخارات بزرگی مانند فتح خرمشهر شدند.
سردار کشکولی افزود: جوانان امروز باید جوهره ای که در وجود شهیدان بود را در وجود خود تقویت کرده و به مبارزه همه جانبه با جنگ نرم دشمن بپردازند.
وی اظهار داشت: پایداری و استقامت در راه خدا و حفظ ارزشهای دینی ماندگارترین حرف آزادسازی خرمشهر بود و امروز دفاع از دین و حکومت دینی و پیروی از عمود خیمه دین که همان ولایت مطلقه فقیه است رمز پیروزی و سربلندی ملت ایران است.
وی اضافه کرد: اگر از توطئه دشمنان در داخل و خارج کشور غافل شویم باید منتظر عاشورای دوم در کشورمان باشیم، ولی ملت ایران که بسیجیان و سربازان همیشه بیدار امام زمان (عج ) و حافظان حکومت دینی و پاسدار حفظ ارزشهای اسلامی هستند، چنین اجازه ای را به دشمنان نخواهند داد.
وی درادامه به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.
7190/542/ 640 شماره 014 ساعت 08:57 تمام
۰ نفر