۸ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7149202
T T
۰ نفر
نماینده دشتی درمجلس:امنیت جامعه مرهون تلاش پلیس است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/08 اجتماعی.پلیس.امنیت بوشهر- نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت :امنیت و آرامش حاکم بر جامعه نتیجه تلاش و کوشش شبانه روزی پلیس است.
به گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان بوشهر، حجت الاسلام سید محمد مهدی پورفاطمی در نشست با معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان بوشهر افزود: به رغم تعدد ماموریت های پلیس اما تدبیر و تلاش فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی باعث حاکم شدن امنیت در جامعه شده است.
وی اظهارداشت:امنیت پایدار در گرو مشارکت آحاد جامعه است و برهمین اساس باید زمینه اعتماد و جلب مشارکت های مردمی را در برقراری امنیت فراهم کرد پورفاطمی، اعتماد مردم به پلیس را بزرگترین سرمایه این نیرو دانست و بیان کرد:پلیس با بهره گیری از این پشتوانه با عزمی راسخ در انجام ماموریت ها کارنامه درخشانی از خود در معرض افکار عمومی قرار داده است.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان بوشهر نیز در این نشست گفت: نمایندگان مجلس در مرجع قانونگذاری کشور می توانند با تصویب قوانین جامع و رفع مشکلات ساختاری و بودجه ای کمک بسیار بزرگی به انجام ماموریت های پلیس انجام دهند.
سرهنگ پاسدار رهام بخش حبیبی افزود:پلیس این استان در راستای اجرای فرامین فرمانده کل قوا آمادگی کامل دارد. ک/1 628/539 / 675 شماره 253 ساعت 20:09 تمام
۰ نفر