۲۶ فروردین ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7146551
T T
۰ نفر

آیت الله استادی:

۲۶ فروردین ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7146551
آیت الله استادی: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه کمیته امداد امام خمینی (ره ) است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/01/26 اجتماعی.کمیته امداد.مردم.جلب اعتماد قم- آیت الله رضا استادی امام جمعه موقت قم گفت:بزرگترین سرمایه کمیته امداد امام خمینی (ره ) اعتماد و جلب توجه مردم به سوی آن است.
به گزارش ایرنا، وی روز پنجشنبه در دیدار نماینده ولی فقیه ،سرپرست ، معاونین و اعضای شورای مرکزی کمیته امداد امام ، اظهارداشت، هر کس می خواهد تلاش و کار مضاعف انجام دهد همت و تلاش مضاعف در همین کمیته امداد خلاصه می شود چرا که هرکس برای رضای خدا قدمی را بردارد مشمول خیر و برکت مضاعفی می شود.
وی با تمجید از روند رو به رشد فعالیتهای این موسسه، اظهار داشت، بر خلاف برخی از سخنان که می گویند کمیته امداد به صورت هیاتی اداره می شود با کمکهای مردمی سال به سال از رونق چشمگیرتری برخوردار می شود.
امام جمعه موقت قم با بیان اینکه کمیته امداد باید کمکهای مردمی را با خود همراه داشته باشد ، اظهار داشت باید بر خوردها با مردم برای جذب بیشتر آنان بهتر صورت گیرد.
آیت الله استادی یاری نمودن مستمندان را یک کار با ارزش و خداپسندانه خواند که خداوند به عنوان بر آورده ساختن حاجتهای بندگان صالح خویش به آنان ارزانی می دارد.
استاد برجسته حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود کمک رسانی به نیازمندان را عاملی مهم برای حفظ نظام و یکپارچگی و وحدت دانست و افزود: فعالیت کمیته امداد موجب می شود تا کسانی که از نظر اقتصادی و تامین مایحتاج در مضیقه هستند با مشاهده چنین همیاریهایی دلگرمی و عشق و محبتشان نسبت به نظام بیشتر شود.
آیت الله استادی خطاب به مسوولان این کمیته تصریح کرد:شما هر قدمی را که بردارید برای حفظ نظام بر داشته اید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود این سنت حسنه و همچنین انجام هر سنت حسنه دیگر را نوعی معامله با خداوند توصیف کرد و افزود:کمک به تهیدستان در حقیقت نوعی از معامله با خدا برای دست یابی به سعادت اخروی و دنیوی است.
وی با اشاره به روایات و احادیث از ائمه اطهار (ع) مبنی بر سفارش موکد بر یاری دادن ضعیفان و مستضعفان خواستار آن شد تا به روشی درست و منطقی فرهنگ کمک و همیاری رساندن به محرومان در جامعه نهادینه شود.ک/2 536/7403 شماره 198 ساعت 16:38 تمام
۰ نفر