۱۸ فروردین ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7144410
T T
۰ نفر

رییس سازمان حفاظت محیط زیست:

۱۸ فروردین ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7144410
رییس سازمان حفاظت محیط زیست: سفرهای استانی باعث تعلق خاطر مردم به نظام و رهبری است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/01/18 سیاسی.هیات دولت.سفرهای استانی بوکان، مهاباد- معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نتایج و آثار مثبت سفرهای استانی هیات دولت باعث تعلق خاطر مردم به نظام و رهبری شده است.
محمدجواد محمدزاده نماینده هیات دولت روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بوکان افزود: با روی کار آمدن دولت نهم اثر و برکات فراوانی نصیب مردم شد که یکی از آنها حضور رییس جمهور، وزیران و نمایندگان آنها در میان مردم است.
وی گفت: این سیاست خردمندانه رییس جمهور در حضور میان مردم موجب تصمیم گیری سریع تر و جامع تر در میدان صحنه و عملیات می شود.
محمدزاده افزود: با توجه به اینکه در این سفرها وزیران و تصمیم گیران و آحاد جامعه نقش کلیدی در تصمیمات دارند، این امر باعث شده تلاش به کار در دولت جدی تر گرفته شود.
وی یادآور شد: رویکرد فرهنگی این دور از سفرهای رییس جمهور موجب تقویت در حوزه باورهای دینی و افکار مردم در حوزه های مختلف خواهد شد.
محمدزاده گفت: مردم صاحبان اصلی انقلابند و مسوولان خدمتگذاران و خادمین مردم هستند و باید به آنان خدمت کنند.
بهره برداری از چند طرح عمرانی، کلنگ زنی ورزشگاه شش هزار نفری بوکان و ملاقات چهره به چهره با مردم این شهرستان ازدیگر برنامه های معاون رییس جمهور درسفر به شهرستان بوکان است.
1724/7510/584/587 شماره 357 ساعت 18:09 تمام
۰ نفر