۱۸ فروردین ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7144249
T T
۰ نفر

حاشیه های استقبال از رییس جمهور در ارومیه

۱۸ فروردین ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7144249
حاشیه های استقبال از رییس جمهور در ارومیه ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/01/18 سیاسی.داخلی.سفر ریاست جمهوری ارومیه- در مسیر استقبال از رییس جمهور در ارومیه صحنه های زیبایی بوجود آمد.
به گزارش ایرنا، هنگام ورود به فرودگاه ارومیه جمعیت مشتاق دیدار رییس جمهور با تجمع در مقابل پاویون فرودگاه آماده استقبال از دکتر احمدی نژاد بوده و برای دیدار با وی لحظه شماری می کردند.
عده ای از مردم در حال نوشتن نامه به رییس جمهور و عده ای نیز دنبال فردی برای نوشتن نامه بودند.
صدای غرش موتورهای هواپیمای هیات دولت با طنین انداز شدن در فضای فرودگاه تمام توجه ها را به خود جلب کرد و مردم با شتاب به سمت پاویون فرودگاه هجوم بردند، اما برای خروج رییس جمهور باید انتظار می کشیدند تا برنامه های ورود به استان اجرا شود.
در حالیکه تمام نگاه ها به سمت درهای پاویون بود، خودرو حامل رییس جمهوری از درب پایین فرودگاه خارج و خیل جمعیت ناگهان به سمت خودرو هجوم آورده و باعث به توقف آن شدند.
در ابتدای خروج احمدی نژاد از فرودگاه، بانوی میانسالی با چشمان گریان در حالیکه نامه ای را در میان مشت خود فشرده بود، به سمت وی دوید و با قسم دادن رییس جمهور به رسیدگی نامه اش به ابراز احساسات پرداخت.
دیگر حاضران در محل با مشاهده رییس جمهور که از بالای خودرو حامل وی مشغول صحبت با چند تن از مردم بود به سمت خودرو هجوم آورده و مانع از حرکت آن شدند که با تلاش ماموران حفاظت راهی برای عبور ایجاد شد.
در طول مسیر حرکت خودرو مردم به خصوص نوجوانان و جوانان با همراهی خودرو حامل رییس جمهور سعی در رساندن نامه های مردم به وی را داشتند.
طول مسیر استقبال با پرچمهای مقدس جمهوری اسلامی ایران و بنرهای خوش آمدگویی از طرف ستاد استقبال مردمی آراسته شده و برخی از شهروندان با کف و سوت زدن نسبت به رییس جمهور منتخب ملت ابراز احساسات می کردند.
احمدی نژاد در پاسخ به همراهی یکی از نوجوانان که مسیری پنج کیلومتری را با آنها همراهی کرده بود از وی خواست تا خود را بیشتر از این خسته نکند که با پاسخ خسته نمی شوم وی مواجه شد.
خودروهای سواری مردم سعی در همراهی خودرو رییس جمهور داشتند و به توجهات پلیس راهنمایی توجهی نمی کردند.
7237/587 شماره 192 ساعت 13:14 تمام
۰ نفر