۱۴ فروردین ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7143233
T T
۰ نفر
عضو هیات رییسه مجلس:آزا دی دیپلمات ربوده شده نشانه اقتدار دستگاه اطلاعاتی کشوراست ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/01/14 سیاسی.مجلس.نمایندگان اصفهان-عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت:آزادیعطارزادهدیپلمات ربوده شده ایرانی ، نشانه برتری و تسلط کامل دستگاه اطلاعاتی کشور ما نسبت به دیگر کشورهاست.
محسن کوهکن ریزی روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود:آزادی این دیپلمات توسط نیروی اطلاعاتی ایران مقتدرانه و با کمترین هزینه و آسیب آن هم در کشوری خارجی صورت گرفت.
وی اظهار داشت:دستگاه مقتدر و مردمی اطلاعات ایران درنقطه مقابل اهداف ونیات پلید دستگاه های اطلاعاتی دنیا عمل می کند.
کوهکن اضافه کرد: دستگاه اطلاعاتی ایران برای مقابله با اعمال خلاف و در چارچوب مسائل انسان دوستانه عمل کرده و می کنددر حالیکه تمام تلاش دستگاه های جاسوسی و اطلاعاتی دنیا در راستای اهداف و نیات شیطانی، نامقدس صرف می شود.
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس تصریح کرد: نظام اطلاعاتی جمهوری اسلامی برای مقابله با آدم ربایی، آدمکشی اقدام می کند که در حقیقت نقطه مقابل سرویس های جاسوسی دنیاست.
کوهکن اقدام اطلاعاتی ایران را از هر لحاظ قابل قیاس با نظام اطلاعاتی دنیا ندانست و گفت: سر ویس های جاسوسی دنیا تنها به دنبال اعمال خلاف و در جهت اهداف شیطانی و ضد بشری می پردازند در حالی که دستگاه اطلاعاتی ما برای مقابله با این اهداف شیطانی و در راستای مسائل انسان دوستانه فعالیت می کنند.
وی ضمن قدردانی از اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج ) در آزادی دیپلمات ربوده شده در پاکستان گفت:مردم ایران از اقتدار نظام اطلاعاتی کشورشان، احساس غرور و امنیت می کند.
کوهکن افزود: دستگاه اطلاعاتی ایران در سالهای اخیر تجارب خوب و ارزشمندی به دست آورده اندو در چارچوب و موازین ملی و بین المللی گام برداشته است.
وی تاکید کرد: این اقتدار و سلطه اطلاعاتی کشورمان را باید به رخ دنیا بکشانیم چرا که ما از این اقتدار برای حفظ منافع کشورمان و در جهت مقابله نه تخریب و قتل و خونریزی که خلاف موازین و عرف بین المللی عمل می شود، استفاده می کنیم.
حشمت الله عطارزاده،دیپلمات ایرانی 23آبان 1387 توسط گروه های مسلح در پیشاور پاکستان به گروگان گرفته شده بود که با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج )، در پاکستان آزاد و به کشور بازگردانده شد.
545/1042/546 شماره 046 ساعت 11:52 تمام
۰ نفر