۳۱ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7134364
T T
۰ نفر
سرهنگ ;عباس فلاح ; روز پنجشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:در طول هشت سال دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر رزمندگان اسلام با پیروی ازفرامین امام راحل (ره) برای پاسداری از کیان میهن اسلامی افتخار آفرینی کرد.
وی ادامه داد: رزمندگان پرتوان اسلام توانستند با وحدت و همدلی در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کنند و حماسه های بزرگ خلق نمایند.
سرهنگ فلاح گفت: ارتش با اقتدار کامل در جنگ تحمیلی به خوبی نقش آفرینی کرد و بسیاری ازفرزندان ارتشی ملت ایران در عملیاتها و نبرد با دشمنان اسلام شربت شهادت نوشیدند.
وی با اشاره به نقش رزمندگان گروه 33 توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: این گروه با آتش پرحجم سلاحهای سنگین، رزمندگان ارتشی ، سپاهی و بسیجی را در رسیدن به اهداف نظامی به خوبی پشتیبانی کرد.
وی تقدیم 272 شهید والامقام ، 70 جانباز سرافراز و 120 آزاده را از افتخارات گروه 33 توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
این فرمانده افزود: امروز با همت، تلاش و سخت کوشی فرزندان ملت مسلمان ایران در بخش های مختلف ارتش بویژه گروه 33 توپخانه، موفقیت های بزرگی در زمینه ساخت و تامین تجهیزات نظامی به دست آمده است.
وی گفت: اینک با اتکا به نیروی ایمان الهی و توانایی و قدرت بالای نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر قوای مسلح ،کوچکترین حرکت علیه تمامیت ارضی میهن اسلامی با پاسخ دندان شکن مواجه خواهد شد.
سرهنگ فلاح اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران متمایز از سایر ارتش ها در جهان است زیرا این ارتش مدافع اسلام ،قرآن ،معنویت و حریم ولایت است و برای پاسداری از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی ایران اسلامی، آماده رزم و جانفشانی است.
وی ، شرکت همزمان یگانهای گروه 33 توپخانه ارتش در رژه نیروهای مسلح در تهران ،رباط کریم و شهریار ،برپایی نمایشگاه توانمندیها و دستاوردهای نظامی ، شرکت پرسنل در نمازهای جمعه و سخنرانی فرماندهان در مدارس شهرستان شهریار را از برنامه های این گروه رزمی نظامی ارتش در هفته دفاع مقدس برشمرد.ک/3 691/7409
۰ نفر