۲۰ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7115705
T T
۰ نفر

امام جمعه ساوه:

۲۰ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7115705
امام جمعه ساوه: وظیفه دوستداران انقلاب مایوس کردن دشمنان از دخالت در نظام است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/03/20 اجتماعی.دورستداران انقلاب.یاس دشمنان امام جمعه شهرستان ساوه گفت: وظیفه دوستداران انقلاب اسلامی مایوس کردن دشمنان از دخالت در نظام جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام سید حسین تقوی در خطبه های نماز جمعه این هفته ساوه افزود: دشمنان ایران اسلامی همواره در تلاش برای تضعیف نظام و جلوگیری از تعالی و رشد کشورمان بوده اند و خوشبختانه با وجود تلاشهای فراوان نتوانسته اند در این زمینه موفق باشند.
وی ادامه داد: در همین راستا باید مردم و مسوولان با اتحاد و همدلی از دخالت بیگانگان در کشور جلوگیری کنند و همچنان با آگاهی و هوشیاری، یاس و ناامیدی را برای آنها به ارمغان بیاورند.
امام جمعه ساوه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیداری اسلامی مردم منطقه خاورمیانه اضافه کرد: با یاری خداوند متعال امیدواریم این حرکتهای خودجوش مردم مسلمان زمینه نابودی کامل دیکتاتورها را فراهم آورد.
وی با انتقاد از آل سعود در کشتار شیعیان بی گناه بحرین اضافه کرد: امیدواریم در ادامه این حرکتها با بیداری جهان عرب و مردم عربستان، آل سعود که به کشتار مسلمانان می پردازد نیز گرفتار شوند.
خطیب جمعه ساوه در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب افزود: این ماه، ماه نزول رحمت الهی و میلاد حضرت علی (ع) اسوه کامل مردم جهان است.
وی در ادامه به بیان برخی خصوصیات اخلاقی و رفتاری امیرالمومنین علی (ع) پرداخت و گفت: ایشان همواره در طول زندگانی پربارشان در جهت گسترش عدل و عدالت، مقابله با زورگویان و ستمکاران و نیز کمک و یاری نیازمندان پرداخت . ک/2 7336/686/507 شماره 104 ساعت 16:36 تمام
۰ نفر