۶ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7106635
T T
۰ نفر
دبیر هیات ژیمناستیک خراسان جنوبی: روی تشک کشتی تمرین می کنیم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/06 ورزش.داخلی.ژیمناستیک.خراسان جنوبی بیرجند - دبیر هیات ژیمناستیک خراسان جنوبی گفت: به دلیل آنکه کار ساخت سالن اختصاصی این رشته ورزشی به پایان نرسیده ، مجبوریم روی تشک کشتی تمرین کنیم.
محمدعلی شرقی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: به همین دلیل پارسال نتوانستیم در محافل قهرمانی، موفقیتی کسب کنیم.
وی گفت: هم اکنون تمرینات ما به صورت مشترک و با هیات کشتی در سالن شهید کوشه ای بیرجند انجام می شود که دو مشکل اساسی در این خصوص وجود دارد.
شرقی نژاد افزود: مشکل نخست آن است که روی تشک کشتی نمی شود براحتی پیست حرکات زمینی، به تمرینات ژیمناستیک پرداخت و دوم آنکه ساعت تمرین برای هیات ما محدود می باشد.
وی بابیان اینکه توسط اداره کل تربیت بدنی، یک سالن استاندارد و تخصصی در بیرجند در حال ساخت است، گفت: البته این سالن در مرحله نصب شیشه ها می باشد و مشکل اصلی ما تجهیز آن است.
شرقی نژاد افزود: هر چند پارسال با کمک مالی اداره کل تربیت بدنی و فدراسیون بیش از 120میلیون ریال برای خرید تجهیزاتی نظیر دارحلقه، بارفیکس و سایر نیازها هزینه شد، اما اصلی ترین وسیله برای تمرین در این رشته ورزشی پیست برای انجام حرکات زمینی می باشد که تهیه آن نیازمند 670 میلیون ریال اعتبار است.
وی گفت: هر چند وضعیت اسپانسر در این استان بسیار نامطلوب می باشد، اما این وضعیت در هیات ژیمناستیک بسیار تاسف بار است.666/110 شماره 111 ساعت 15:36 تمام
۰ نفر