۳۱ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7105394
T T
۰ نفر
آذربایجان غربی توانمندی های بسیاری در گردشگری سلامت دارد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/01/31 اجتماعی.کنفرانس ها.سلامت.داخلی ارومیه- دبیر کنفرانس توانمندی های گردشگری سلامت استان های شمالغرب کشور گفت: آذربایجان غربی دارای توانمندی های بسیاری در گردشگری سلامت است.
علی سیمری روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی کنفرانس سلامت استان های شمالغرب کشور در ارومیه افزود: موقعیت جغرافیایی آذربایجان غربی و شرایط آب و هوایی آن در تبدیل این استان به یک مرکز توریسم درمانی نقش موثری را ایفا می کند.
وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری کنفرانس سلامت نیز گفت: این کنفرانس در سه بخش پزشکی، گردشگری درمانی و توریسم درمانی در تبریز برگزار می شود که استان آذربایجان غربی در هر سه بخش این موضوع توانمند بوده و جزو استان های مطرح در کشور است.
وی گفت: این موضوع روند رو به رشدی در دنیا به خود گرفته و ساماندهی گردشگری پزشکی و هم افزایی در این زمینه در کشور می تواند زمینه خوبی برای کار و فعالیت فراهم کند.
این نشست با حضور مدیران مجتمع های گردشگری و سیاحتی، مدیران بیمارستان های دولتی و خصوصی، رییس جامعه هتلداران استان، نماینده انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، مدیران شرکت های تولیدی لوازم و تجهیزات بهداشتی پزشکی و چند تن از پزشکان متخصص در ارومیه برگزار شد.
کنفرانس منطقه ای توانمندی های استان های شمال غرب کشور در گردشگری سلامت با هدف معرفی توانمندی ها و کیفیت خدمات درمانی، تشریح و شناسایی چالش ها و فرصت های موجود در حوزه گردشگری سلامت، چهارم و پنجم خردادماه سال جاری با حضور استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل و کردستان در تالار اندیشه پارک ائللرباغی تبریز برگزار می شود.
7125/581/587 شماره 173 ساعت 15:03 تمام
۰ نفر