۱۷ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7102253
T T
۰ نفر

نماینده مجلس:

۱۷ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7102253
نماینده مجلس: اعضای شورای همکاری خلیج فارس با آهنگ سلطه جهانی حرکت می کنند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/01/17 سیاسی.خیزش اسلامی.شورای همکاری قم - عضو کمیسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی در واکنش به بیانیه شورای همکاری خلیج فارس گفت: اعضای این شورا همواره با آهنگ قدرت های سلطه گر حرکت می کنند و به عوامل سلطه این قدرتها تبدیل شده اند.
حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی محمد بزرگواری روز چهار شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: باید از اعضای این شورا پرسید مگر مردم بحرین چیزی اضافه تر از مردم یمن، تونس و مصر می خواهند که اینگونه با آنها برخورد می شود، چرا این شورا اقدامات کشورهایی را که به مردم مظلوم بحرین حمله نظامی کرده اند، محکوم نمی کند؟ وی ادامه داد: مردم بحرین مانند سایر کشورها بدنبال مطالبات به حق خود هستند چرا این حق آنان پایمال می شود و به جرم شیعه بودن، اینگونه مورد تجاوز قرار می گیرند.
نماینده مردم دهدشت و بهمئی در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: آمریکا و سردمداران سلطه جهانی، برای جلوگیری از دستیابی مردم بحرین به حقوق خود از یک طرف برخی کشورها را برای حمله نظامی تحریک و ازسوی دیگر عوامل خود را وادار به صدور بیانیه بر ضد جمهوری اسلامی می کنند.
وی گفت: ملت ایران هرگز تحت تاثیر این بیانیه ها که بیشتر ازطرف آمریکا به صادرکنندگان آنها تحمیل می شود، قرار نمی گیرد و به این شگردها اهمیت نمی دهد.
بزرگواری افزود: نظام جمهوری اسلامی با اقتدار و تحملی که دارد هرگز تحت تاثیر فشارها و توطئه ها قرار نمی گیرد و قطعا آمریکا و حامیان وی ناکام اصلی این فتنه ها هستند.
وی همچنین از مسلمانان خواست اتحاد شیعه و سنی را با تمام وجود حفظ کنند.
ک/3 7401 /556 شماره 038 ساعت 10:02 تمام
۰ نفر